Beantwoorden
erik9
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Verschil tussen Play More en Streamz+

Als ik het goed begrijp is de catalogus van series en films identiek in Play More en Streamz+ maar betaal je 5 euro meer omdat je met Play more kan genieten van terugkijk televisie en van een aantal themazenders. Bovendien kan je Streamz+ niet bekijken via de TV-box. Wat eigenaardig is want met Netflix gaat dat wel. Of vergis ik mij? 

 

Titel gewijzigd door @Bjarne | Vorige titel: Play More en Streamz+

0 Likes
35 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Verschil tussen Play More en Streamz+


@Dirk_H  schreef:

ik heb nog Prime en Telenet Sport. Wat gebeurt er daar mee? Ik betaal daarvoor 34.18€ per maand. Wat kost het wanneer ik zou overschakelen naar Play More + Sport?


deze bundels kan ge gewoon blijven gebruiken. 

 

Play More (€24,95) & Play Sports (€13,55) = €38,5. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Joy1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Complimentendag Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

Verschil tussen Play More en Streamz+

Sinds streamz+ in mijn play more is opgenomen is de rangschikking van de laatst toegevoegde films totaal naar de vaantjes.

Vroeger stonden ze, per categorie, netjes bovenaan.

Nu moet je per categorie de hele lijst tot onder door scrollen en staan de laatst toegevoegde films er 'ergens' tussenin.

Zéér ergerlijk en onpraktisch !

Het zoeken naar de laatst toegevoegde films is veel te tijdrovend geworden waardoor ik overweeg om er na jaren toch maar de brui aan te geven

soulofsound
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Verschil tussen Play More en Streamz+

Volledig mee eens. Play More is nog een schim van wat het was. Films niet meer chronologisch, zodat je niet weet welke er bij gekomen zijn. Veel minder goede films dan vroeger. Allemaal Nederlandstalige content die ik nooit wil bekijken. Als ik een abonnement wou op Streamz had ik dat wel genomen. Mijn Play More abonnement naar de vaantjes doen door een goedkope Streamz in de plaats te geven is echt vragen om abonnees te verliezen.

Ik geef het maximaal nog tot het einde van het jaar. Als er dan geen verbetering is, lees Play More van vroeger, ben ik weg.

Gilbert
Freshman Meerweter
Berichten: 68
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Verschil tussen Play More en Streamz+

Volledig mee eens , ik vind ook niks aan streams , ik had veel liever Play More.

0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Verschil tussen Play More en Streamz+

Ik drop het hier maar even. Heb bij de start maandje Streamz gehad in Play More, maar binnen de maand terug opgezegd, paar films en series en zat er al snel door. Nu terug Play More genomen, wegens extra lange kerstvakantie (jaarlijkse sluiting bedrijf + eigen nog op te nemen verlof) dus dacht, nog eens tijd om gebruik te maken van wat streamingdiensten. Maar kan als Play More klant niet via de Streamz apps kijken via Telenet login, krijg dan de melding, dat mijn huidig Telenet abonnement niet voldoet en deze moet aanpassen. Play More is wel volledig actief op tvbox. Nog die dit probleem hebben ervaren, @Juul ?

Follow the White Rabbit
0 Likes
Juul
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden!

Verschil tussen Play More en Streamz+

Inderdaad ook aan de hand gehad veel over en weer gebeld met klantendienst heeft enkele dagen geduurd maar is opgelost. Er is blijkbaar een probleem tussen streamz en playmore als je eerst play was en nadien playmore dus is dit blijkbaar nog niet opgelost...