@Svdwynga schreef:
Als er geen oplossing komt, valt er niet te reageren denk ik dan.
Dat vind ik persoonlijk heel kort door de bocht. Er werden u verschillende tips aan de hand gedaan en pertinente vragen gesteld. Op die tips is het wel netjes om te antwoorden, ook al hebben ze niet geholpen, en wanneer u om meer info gevraagd wordt is het net zo beleefd om hier op te antwoorden, al was het maar "deze info kan of wil ik niet bezorgen".
Aan de verschillende reacties van de andere Netweters hier te zien ben ik duidelijk niet de enige die er zo over denkt. Het zal intussen toch wel tot u doorgedrongen zijn dat wij hier allemaal ook gewone klanten zijn die hun best doen om kennis te delen en tips te geven. Zonder dat wij inzage hebben in de interne keuken van Telenet.
Ik wens u nog veel succes met het vinden van een oplossing voor uw probleem. En dat is gemeend, ik ben geen sarcast.
StefaanH | Krak De Gustibus et Coloribus non est disputandum. Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.