24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
Waarom betaal ik sinds 07/23 dubbel voor Netflix? Ik betaal al voor Netflixx sinds 07/21 via mijn visa op het account xxx@example.com (waar example.com = telenet.be). Gisteren contact gehad met Netflix en wisten mij te zeggen dat het onmogelijk is om op 1 mail adres 2 accounts te hebben, alsook krijgen zijn maar 1 betaling binnen. Ik heb gisteren reeds telefonisch contact gehad met de telenet helpdesk maar er werd doodleuk ingehaakt door jullie nadat ik 3 verdchillende medewerkers aan de lijn had gehad. Ondertussen heeft Netflix mijn account geannuleerd en heb via de app de streamingdienst ook stopgezet om nog meer fraude tegen te gaan. Ik had dit geaag rechtgezet zien geworden. Gaat wel over een bedrag van 300€. Graag jullie reactie. Mvg van een reeds lange maat ontevreden klant
Inhoud gewijzigd door WG94 (Krak) | Reden: e-mailadres weggehaald
Titel gewijzigd door Dante (mod) | Vorige titel: Netflix
@Svdwynga schreef:Als er geen oplossing komt, valt er niet te reageren denk ik dan.
Dat vind ik persoonlijk heel kort door de bocht. Er werden u verschillende tips aan de hand gedaan en pertinente vragen gesteld. Op die tips is het wel netjes om te antwoorden, ook al hebben ze niet geholpen, en wanneer u om meer info gevraagd wordt is het net zo beleefd om hier op te antwoorden, al was het maar "deze info kan of wil ik niet bezorgen".
Aan de verschillende reacties van de andere Netweters hier te zien ben ik duidelijk niet de enige die er zo over denkt. Het zal intussen toch wel tot u doorgedrongen zijn dat wij hier allemaal ook gewone klanten zijn die hun best doen om kennis te delen en tips te geven. Zonder dat wij inzage hebben in de interne keuken van Telenet.
Ik wens u nog veel succes met het vinden van een oplossing voor uw probleem. En dat is gemeend, ik ben geen sarcast.
Hij heeft altijd met visa betaald vanaf 07/23 rekenend telenet ook Netflix aan
Daar is er iets fout gelopen gelukkig is het via domiciliëring het komt dan goed
Gewoon de stappen volgen dat we opgenoemd hebben
Het is nog steeds de klant zelf die Netflix via Telenet besteld heeft in juli 2023. Ik zie niet in waarom dat Telenet een creditnota moet maken als deze klant nooit zijn Netflix geactiveerd heeft via MyTelenet.
Dan is het normaal dat de rechtstreekse betaling via Netflix doorloopt en er ook via de Telenet factuur kosten afgehouden worden. Telenet kan immers zelf niet weten welke klant er rechtstreeks betaald aan Netflix, deze info wordt uiteraard niet gedeeld tussen de partijen.