Beantwoorden
Svdwynga
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
It's your eighth party! It's your fifth party! Pageturner! It's your fourth party!

Waarom betaal ik dubbel voor Netflix bij Telenet?

Waarom betaal ik sinds 07/23 dubbel voor Netflix? Ik betaal al voor Netflixx sinds 07/21 via mijn visa op het account xxx@example.com (waar example.com = telenet.be). Gisteren contact gehad met Netflix en wisten mij te zeggen dat het onmogelijk is om op 1 mail adres 2 accounts te hebben, alsook krijgen zijn maar 1 betaling binnen. Ik heb gisteren reeds telefonisch contact gehad met de telenet helpdesk maar er werd doodleuk ingehaakt door jullie nadat ik 3 verdchillende medewerkers aan de lijn had gehad. Ondertussen heeft Netflix mijn account geannuleerd en heb via de app de streamingdienst ook stopgezet om nog meer fraude tegen te gaan. Ik had dit geaag rechtgezet zien geworden. Gaat wel over een bedrag van 300€. Graag jullie reactie. Mvg van een reeds lange maat ontevreden klant

Inhoud gewijzigd door WG94 (Krak) | Reden: e-mailadres weggehaald

Titel gewijzigd door Dante (mod) | Vorige titel: Netflix

 

17 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5296
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Waarom betaal ik dubbel voor Netflix bij Telenet?


@Svdwynga  schreef:

Als er geen oplossing komt, valt er niet te reageren denk ik dan. 


Dat vind ik persoonlijk heel kort door de bocht. Er werden u verschillende tips aan de hand gedaan en pertinente vragen gesteld. Op die tips is het wel netjes om te antwoorden, ook al hebben ze niet geholpen, en wanneer u om meer info gevraagd wordt is het net zo beleefd om hier op te antwoorden, al was het maar "deze info kan of wil ik niet bezorgen".

Aan de verschillende reacties van de andere Netweters hier te zien ben ik duidelijk niet de enige die er zo over denkt. Het zal intussen toch wel tot u doorgedrongen zijn dat wij hier allemaal ook gewone klanten zijn die hun best doen om kennis te delen en tips te geven. Zonder dat wij inzage hebben in de interne keuken van Telenet.

Ik wens u nog veel succes met het vinden van een oplossing voor uw probleem. En dat is gemeend, ik ben geen sarcast.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Freshman Meesterweter
Berichten: 3980
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Waarom betaal ik dubbel voor Netflix bij Telenet?

Hij heeft altijd met visa betaald vanaf 07/23 rekenend telenet ook Netflix aan

Daar is er iets fout gelopen gelukkig is het via domiciliëring het komt dan goed

Gewoon de stappen volgen dat we opgenoemd hebben

MartijnS
Experienced Veelweter
Berichten: 249
De magic number! Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Waarom betaal ik dubbel voor Netflix bij Telenet?

Het is nog steeds de klant zelf die Netflix via Telenet besteld heeft in juli 2023. Ik zie niet in waarom dat Telenet een creditnota moet maken als deze klant nooit zijn Netflix geactiveerd heeft via MyTelenet.

Dan is het normaal dat de rechtstreekse betaling via Netflix doorloopt en er ook via de Telenet factuur kosten afgehouden worden. Telenet kan immers zelf niet weten welke klant er rechtstreeks betaald aan Netflix, deze info wordt uiteraard niet gedeeld tussen de partijen.