Beantwoorden
IvanBE
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Primeur! En we zijn vertrokken!

Waarom geen Terugkijk-TV in TV Iconic?

Ik kan met de beste wil van de wereld niet begrijpen waarom Telenet wél Terugkijk TV aanbiedt bij TV Flow, maar niét bij TV Iconic (tenzij je One (Up)-klant bent, maar dat is voor mij niet interessant, aangezien ik al een gsm-abonnement heb bij een andere provider).

 

TV Iconic is een stuk duurder dan TV Flow. Dan mag je toch verwachten dat daar minstens evenveel functies tegenover staan?

 

Bij Telenet kunnen ze geen zinnige uitleg geven. Zijn er nog mensen die zich hieraan storen?

3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Waarom geen Terugkijk-TV in TV Iconic?

@IvanBE  

Persoonlijk stoor ik mij hier niet aan. Het is iets wat Telenet zelf beslist om te doen of niet te doen. Vroeger in de oude pakketten was er geen eens terug kijk tv en diende je zelfs nog Play of Play More erbij te nemen. Die tijd er voor was er Rex en Rio en dat was je verplicht om te hebben voor terug kijk tv anders werd dat niet standaard aangeboden. Toen Wigo uitgebracht werd is terug kijk tv standaard geworden in de pakketten ( als ik mij niet vergis , verbeter me maar als ik het niet juist heb ). 

 

In de YUGO zat ook standaard terug kijk tv net zoals de Tv flow app. Maar op enkel gewone digitale tv was er ook geen terug kijk tv. 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Waarom geen Terugkijk-TV in TV Iconic?


@patrick37  schreef:

Toen Wigo uitgebracht werd is terug kijk tv standaard geworden in de pakketten ( als ik mij niet vergis , verbeter me maar als ik het niet juist heb ). 


Bij Wigo ging het om een "light"-versie van Terugkijk TV (36 uur ipv 7 dagen). In de nieuwe paketten One en One Up gaat het vanaf nu om de normale versie van 7 dagen Terugkijk TV. Het is inderdaad wel Telenet zelf die beslist welke opties ze standaard aanbieden in sommige pakketten.

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Waarom geen Terugkijk-TV in TV Iconic?

Als je Streamz hebt (aanrader) heb je wel terugkijk-tv, maar veel mensen willen dat niet precies 😕


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes