Beantwoorden
JoVdMeersch
Professional Weetjesweter
Berichten: 41
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Wanneer krijgen we terug motorsport te zien?

Wanneer krijgen we terug motorsport te zien? Deze vraag is al meer dan een keer gesteld ik weet het. Jammer genoeg is er nog altijd geen duidelijk antwoord gekomen van Telenet. ze wachten gewoon tot het onderwerp kan afgesloten worden zonder verdere reactie. Motorsportliefhebbers tellen blijkbaar niet mee als Telenet klant. En met motorsport bedoel ik dan wel net iets meer dan enkel F1 en motocross. En beweer nu niet dat Telenet geen invloed heeft op wat er op dit vlak aangeboden wordt. Ik wil graag terug de motoGP kunnen volgen op TV net als vroeger. Gelukkig voor Telenet is er maar weinig alternatief hier in Belgie.

0 Likes
10 reacties
Kcquipor
Freshman Meerweter
Berichten: 62
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Wanneer krijgen we terug motorsport te zien?

Helaas heb ik dit al lang opgegeven 😞 

Zelf heb ik een ziggo sport totaal account voor 9€ per maand voor MotoGP, Nascar, Indycar, FormulaE & kan je ook Belgische voetbal matches zien. 

Ook heeft Ziggo op Vrijdag & Zondag een race café show dat zeer goed is! 

Voor GT3/4 races kijk ik via https://youtube.com/gtworld op TelenetTV Box 

0 Likes
CDTI
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

Wanneer krijgen we terug motorsport te zien?

Servus TV op de Astra 19.2 satelliet is vrij te ontvangen, zenden ook de trainingen uit de zaterdagnamiddag, van de Oostenrijkse GP zelfs de vrijdag.

0 Likes
JoVdMeersch
Professional Weetjesweter
Berichten: 41
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Wanneer krijgen we terug motorsport te zien?

Wel erg dat je moet bijbetalen of een satellietontvanger aanschaffen om je favoriete sport te bekijken bovenop je abonnement van Telenet digitale TV.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wanneer krijgen we terug motorsport te zien?

@Kcquipor Officieel kan je dit niet als Belg een abbo nemen bij ziggo als je niet ingeschreven staat als Nederlander, dus ben je al niet juist bezig.

probleem is dat er geen rechten zijn in België voor die motorsport, daar kan Telenet ook niet veel aan doen dan, en de vraag is, moet Telenet voor een handvol deze dure rechten kopen, vrees dat de rechten van alle soorten samen in het sporting abbo niet meer te rechtvaardigen is aan de prijs dat je nu betaald dan.

alles wordt duurder, ook sportrechten.

en vergelijk Nederland niet met België, Nederland is groter en heeft meer klanten dan in België en kan meer uitgeven aan sport dan in België.

in Nederland kunnen ook alle mensen een abbo nemen op ziggo sport via een app. En de voetbal zit dan niet volledig in de ziggo sport app, het zit deels in de Espn app, in België zit bijna alles bij Telenet in de sporting, daar zit het verschil ook in sport rechten.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Wanneer krijgen we terug motorsport te zien?

In veel tv's zit de satellietontvanger in  enkel een schotel en kabel en lnb kopen en kijken maar

0 Likes
JoVdMeersch
Professional Weetjesweter
Berichten: 41
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Wanneer krijgen we terug motorsport te zien?

Antwoord van een voetbalfan? Naar een motorrace komen telkens 40 a 50000 toeschouwers kijken, dat. noem ik geen handvol. Ik denk dat de rechten op het uitzenden van voetbal heel wat duurder zijn dan die van motorsport. En natuurlijk  heeft Telenet wel inspraak maar ze kiezen blijkbaar liever voor de goedkoopste oplossing.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wanneer krijgen we terug motorsport te zien?

@JoVdMeersch  mij interesseert sport niet, dus geen fan, enkel feiten dat het zo is, waarom is Eurosport ermee gestopt, omdat het te duur werd en er minder kijkers waren ervoor.

lees net in Google dit: Wil je geen (extra) cent uitgeven en toch Moto3, Moto2 en MotoGP zien? Dan kan je in Vlaanderen enkel terecht op TiPiK, het tweede kanaal van de RTBF.

dus toch te zien in België, bericht van 2022 in Google.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
JoVdMeersch
Professional Weetjesweter
Berichten: 41
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Wanneer krijgen we terug motorsport te zien?

TiPiK is Franstalig en er wordt enkel de GP race uitgezonden, en dan nog enkel als er geen ( belangrijke ) koers of voetbalmatch tezelfdertijd is. Dus ik denk dat je toch niet zo goed op de hoogte bent. 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wanneer krijgen we terug motorsport te zien?

@JoVdMeersch 

Ik vind de info via Google, meer kan ik ook niet zeggen, er worden ook uitzendingen via stream van rtbf vertoond van de GP Moto volgens Google sinds begin augustus.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
natte2
Professional Meerweter
Berichten: 125
BINGO! De volle 100! Goed bezig! Say what?!

Wanneer krijgen we terug motorsport te zien?

Mastermagic via canaaldigitaal kan je die wel activeren hoor en via de canaaldigitaal app kan je ze dan bekijken. Easy

0 Likes