Beantwoorden
Harold
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

Wat houdt Terugkijk-TV in bij Streamz en in ONEup?

Ik heb een vraagje aangaande de optie TERUGKIJK TV die wordt aangeboden via het nieuwe ONE UP abonnement.

De optie terugkijk tv is inbegrepen in het one up abonnement maar ook in streamz via Telenet maar NIET als je streamz afzonderlijk neemt.

Ik vraag met af wat terugkijk tv doet bij streamz. Dit is toch een on-demand dienst, en terugkijk tv is dan overbodig, je kijkt toch wanneer naar wat je maar wil? Ik versta de optie terugkijk tv binnen streamz niet echt, want je hebt deze optie al in je one up abonnement. 

Iemand een idee?

mvg, Harold

 

Titel gewijzigd door Giverny(mod) I vorige titel: One up terugkijk tv icm streamz

Tags (1)
0 Likes
7 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wat houdt Terugkijk-TV in bij Streamz en in ONEup?

@Harold  

Streamz is om te kijken naar films en serie's. 

Daarnaast heb je terug kijk tv dus 7 dagen heb je het recht terug te kijken via je tv gids naar programma's en eventueel een film. De terug kijk tv wordt bepaald door de rechten die Telenet heeft dus je kan niet alles terug zien op alle zenders. 

 

Als je Streamz apart neemt heb je geen terug kijk tv en kan je enkel films en serie's bekijken , dus je dient echt digitale tv en internet te hebben van Telenet om van terug kijk tv gebruik te maken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Harold
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

Wat houdt Terugkijk-TV in bij Streamz en in ONEup?

@patrick37 

Bedankt voor je bericht.

Ik heb nu een ONE UP abonnement en daarin zit terugkijk tv en dat werkt allemaal perfect via de nieuwe Flow app.

Ik moet dus eigenlijk geen Streamz via Telenet nemen omdat ik dat eigenlijk al heb via de ONE UP, ben ik juist?

Eerlijk gezegd zou ik niet weten wat terugkijk tv binnen streamz zou doen, je hebt daar toch geen tv gids in.

Mvg,Harold

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wat houdt Terugkijk-TV in bij Streamz en in ONEup?

@Harold 

Bij de oude abonnement had je buiten de Wigo geen terug kijk tv inbegrepen. Als je dan Streamz(+) of Play More nam had je daar wel recht op. Nu is het dus zo dat als je een bundel all internet + digitale tv neemt en geen streamz heb je geen terug kijk tv. Dus als je dan terug kijk tv wil heb je die streamz wel nodig. Bij jou is het dus wel inbegrepen net zoals in de oude Wigo dan had je die streamz ook niet nodig. 

 

Als jij wil genieten van extra films en serie's kan je streamz(+) nemen en als je extra thema kanalen nog eens wil kan je de Play More nemen dan heb je ook direct streamz+ erbij. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Harold
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

Wat houdt Terugkijk-TV in bij Streamz en in ONEup?

Top! Bedankt voor het antwoord @patrick37 

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2588
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Wat houdt Terugkijk-TV in bij Streamz en in ONEup?


@patrick37  schreef:

Bij jou is het dus wel inbegrepen net zoals in de oude Wigo dan had je die streamz ook niet nodig. 


Kleine correctie/aanvulling: bij de oude Wigo's (uitgenomen de S versies) is slechts 36u Terugkijk TV inbegrepen.
Wil je bij Wigo een volledige week Terugkijk TV, dan moet je ook Streamz nemen via Telenet.

Bij Iconic TV in de One formules heb je nu sowieso een week Terugkijk TV, dus heb je Streamz(+) enkel nodig om films/series te bekijken.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wat houdt Terugkijk-TV in bij Streamz en in ONEup?

@Steven-E  

Klopt inderdaad bedankt voor deze aanvulling 🙂 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Wat houdt Terugkijk-TV in bij Streamz en in ONEup?


@Harold  schreef:

Eerlijk gezegd zou ik niet weten wat terugkijk tv binnen streamz zou doen, je hebt daar toch geen tv gids in.


Ik begrijp wat je bedoelt: terugkijk tv heeft inderdaad niets te maken met streamz.

Terugkijk tv is gewoon een optie bij je tv abonnement, die je erbij "krijgt" als je streamz neemt (of als je OneUp neemt)....