|
26.727
netweters
|
166.168
antwoorden
|
|
22.289
vragen
|
Aangzien er op de tv gids nog niets te zien was, ben ik de programmagids van telenet eens gaan bekijken en daar zag ik o.a. de wedstrijden van het Belgische voetabl maar zonder de wedstrijden Van STVV tegen Lommel en die van Charleroi. Betekent dat dat die niet worden uitegzonden? Ik dacht nochtans begrepen te hebben dat alle wedstrijden zouden worden uitgezonden.
Trek eens de modem eens 20 min uit steek de stroom stekker terug
en laat rustig opstarten
Dat je een extra abo nodig hebt weet je (die moet je zelf activeren )
Weet iemand of er een highlights magazine komt zoals vorig seizoen? Momenteel kan ik nergens wat vinden. En voor de hoogtepunten van (voorlopig) 2 wedstrijden op de site van DAZN zelf moet je een abonnement hebben. Gezien we nog geen toegang hebben tot de app is dat dus onbruikbaar.
@voodoodoll schreef:Weet iemand of er een highlights magazine komt zoals vorig seizoen? Momenteel kan ik nergens wat vinden. En voor de hoogtepunten van (voorlopig) 2 wedstrijden op de site van DAZN zelf moet je een abonnement hebben. Gezien we nog geen toegang hebben tot de app is dat dus onbruikbaar.
@voodoodoll ik vrees er inderdaad ook voor. Op de site van de Pro League staat voor samenvattingen enkel nog La Tribune bij de RTBF en op de sociale media van DAZN staat nu elke keer het zinnetje "Bekijk alle goals via de DAZN-app". Wel een zeer zware achteruitgang voor de Vlamingen die niet de tijd hebben om elke match te bekijken...
Edit: vorige maandag is er op het YouTube-kanaal van de Pro League een samenvatting geplaatst van de Supercup. Dus misschien gaan ze op maandag steeds de samenvattingen van heel het weekend online zetten vanaf nu.
Wie weet hebben ze bij hun app gezet
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.proleague.app
Van Youtube is flauw
https://www.youtube.com/@proleaguebe/videos
@voodoodoll zonet gezien dat de samenvattingen van Club-Kortrijk en STVV-Lommel nu toch gratis beschikbaar zijn via de DAZN-app. Van de andere 2 matchen van gisteren nog niets te zien. Blijkbaar is de "vakantieperiode" een goedkoop uitvlucht om onkunde te verstoppen bij al die bedrijven...
Die stonden gisteravond beide nog met een slotje op. Hopelijk komen alle wedstrijden van vandaag er ook bij, ik kan niet live kijken en om nu overal zelf de highlights te gaan zoeken 😂