24766
netweters
|
152532
antwoorden
|
20716
vragen
|
Elke week hetzelfde probleem , streaming probleem als ik The Walking Dead wil herbekijken. Of bij de selectie live kijken/ vanaf begin kijken en ik kies voor de 2e optie stopt de serie plots 10 minuten voor het einde. Dit gebeurt wel heel vaak en bij verschillende zenders/programma's. Heel frustrerend.
Ik kijk via Yelo app op toestel Ipad Air.
we hebben Whoppa met Play More abonnement ik betaal toch voor terugkijk tv.
modem reeds gereset.
Ipad gereset.
app verwijderd en terug geïnstalleerd.
tot nu toe geen oplossing.
Iemand een idee wat het probleem veroorzaakt?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het probleem wat je beschrijft zou liggen aan de huidige versie van de Yelo Play app voor iOS.
Telenet kon mij nog niet zeggen wanneer het opgelost zal zijn.
Hier ook , de melding : er is een streamingprobleem , soms zodra ik met live kijken begin of halverwege het programma.
Ik heb Whop met play.
Ik heb al vanalles geprobeerd : de app verwijderd en terug geïnstalleerd , hard reset van mijn iPad , ...
De problemen zijn vorige week begonnen.
Ik heb het al 2x aan telenet gevraagd maar ze konden me niet helpen.
Het klopt dat er momenteel een probleem is met de Yelo Play app op iOS. Sommige programma's geven problemen met terugkijk-tv. Het beeld blijft dan voor het einde plots stil staan.
Hieraan wordt er volop gewerkt!
Wat voorlopig kan helpen is deze programma's pas 24 uur na de live uitzending bekijken. Hierna valt dit probleem niet meer voor.
Beste,
Bij mij werkt het niet, zelfs niet programma's van een viertal dagen oud.
Ik heb een MacBook, en nooit problemen gehad...
HELP?
Tot nu toe nog steeds hetzelfde probleem., wel al positief dat het probleem zich in de app situeerd voor IOS apparaten. Nu kunnen we alleen maar wachten op een update .
Wel we zijn al een heel stuk verder maar op TLC kan ik dus niets bekijken op terugkijktv, direct streaming probleem, dus daar werkt het nog altijd niet.
PS dit op PC dus via yelo play.be.
@francis50, hier lijkt terugkijk-TV op TLC gewoon te werken op yeloplay.be via Firefox. Welke browser gebruik je precies? Kijk ook zeker eens na of alle instellingen voor die specifieke browser goed staan. Meer info vind je hier.
Ik gebruik Chrome al van in het begin dat IE eruit ging, TLC en History hetzelfde probleem, streaming direct nadat je terug gaat.