41896
netweters
|
18407
gesprekken
|
19891
vragen
|
Weet iemand wanneer seizoen 5 van Yellowstone beschikbaar is in de tv-theek?
Opgelost! Ga naar oplossing.
De rechten zitten bij paramount, en die zijn nu net een eigen stream app gestart waardoor het onzeker is voor bepaalde series van paramount voor nog een aparte overeenkomst te kunnen krijgen via streamz.
dit is in Nederland ook zo met de paramount app, daar heeft ziggo ook veel series kwijt.
Is wel jammer want ik vind de serie echt goed… Ben een grote fan van de show, maar dan zal ik helaas moeten wachten 😒
Okay… Ergens heb ik een vermoeden dat dit dus niet zal gebeuren en ik Yellowstone op mijn buik kan schrijven 🥺.
Bedankt voor het antwoord alleszins 🙏🏼
Vergist in aanbieder, zit op sky showtime, maar dat maakt het niet veel anders, is in Nederland via een app aangeboden,
zou eens moeten uitzoeken wie de eigenaar is, sky alvast, het multimedia bedrijf dat in uk, Italië en Duitsland een aanbod uitbaat.
Misschien dat er kans is dat het in belgie nog komt, is normaal al 2 weken weer bezig.
anders afwachten nog.
meer info gevonden:
https://www.streamwijzer.be/skyshowtime-belgie-streamingdienst-wanneer/
Dat zullen we dan maar dan. De serie is idd 2 weken bezig.
Dikke mercie voor jouw antwoord 🙏🏼.
Dus vanaf 12 okt 2023 … hoewel ik streams+ betaal, krijg ik deze waarschuwing. Niet echt een duidelijke boodschap waarom ik het niet kan zien.
@Tom_nr475 uw foto moet nog aanvaard worden, maar ik zie bij streamz op de app dat het nieuwe seizoen komt op 12 oktober.
het staat er op tot seizoen 4.