|
25.590
netweters
|
158.257
antwoorden
|
|
21.355
vragen
|
Ik heb Play Sports en zal het zeker behouden.
Maar omdat ik vnl Italiaans, Spaans en Frans voetbal mis (de topmatchen), en ook de NBA, blijf ik maar wachten op een deal met Telenet.
En dat wordt ongetwijfeld wachten op Godot...
Ik zou me willen lid maken bij DAZN maar vertrouw hen niet... (afgaande op wat er allemaal in de media en op internet verscheen)
Vrees voor:
- kwaliteit van de beelden (alhoewel je nu en dan een Franse en Spaanse match gratis kunt bekijken en die kwaliteit vond ik, behalve 1 keer, wel goed)
- problemen eens je het abo wilt stopzetten (na een jaar) of DAZN die ongevraagd geld van je rekening neemt
- het aanbod zelf. Heb al gelezen dat het aanbod ruim is, maar eens je betaald hebt, sommige zaken achter een extra betaalmuur verdwijnen...
Daarom mijn vraag: hoe is jullie ervaring met DAZN?
Als je een abo neemt, heb je dan buiten het Belgisch voetbal ook Spaans, Italiaans en Frans voetbal, en de NBA?
Werken zij met domiciliering? Want daarbij kan je eventuele onterechte betalingen tegenhouden.
Normaal kan je ook per volledig jaar betalen, alleen vind ik die optie niet.
Alvast bedankt voor de reacties.
Ik vertrouw ze voor geen haar en ga er dus ook geen abonnement nemen. Blijf bij Play Sports. Ik ga er vanuit dat DAZN ten lange laatste verplicht gaat zijn om een akkoord met de telco's te sluiten willen ze niet rampen aan hun contract. Heb daarvoor geduld.
DAZN heeft wereldwijd tientallen miljoenen abonnees en ik ben er één van. Ik ben tevreden over hun aanbod.
Een maandabonnement kost € 34,99 en kan je elke maand opzeggen. Een jaarabonnement kan je pas na 12 maanden opzeggen.
Met een maandabonnement kan je DAZN uitproberen. Bestel en zeg je abonnement meteen weer op, dan betaal je éénmalig € 34,99.
DAZN is niet dom.
volgens mij is er de wetgeving in belgie,
dat je bij abonnementen de optie moet aanbieden om na 1 maand te kunnen stopzetten.
(maar DAZN zet de prijs van zijn flexibel abonnement gewoon hoog).
ik heb trouwens DAZN simpelweg niet nodig.
de premier league,de eredivisie en het tennis vind ik op play sports 😊
en het belgisch voetbal hoef ik er niet bij te hebben.
Neen, een abonnement van bepaalde duur is toegelaten in België. Streamz doet dat ook, je krijgt een beter tarief als je je voor 12 maanden engageert. Je moet het bedrag voor die 12 maanden dan sowieso betalen, zonder excuus.
@Roy78 schreef:Neen, een abonnement van bepaalde duur is toegelaten in België. Streamz doet dat ook, je krijgt een beter tarief als je je voor 12 maanden engageert. Je moet het bedrag voor die 12 maanden dan sowieso betalen, zonder excuus.
Klopt, ook andere streamingdiensten werken met goedkopere jaarabonnementen, zoals Prime Video, HBO Max en Disney+. Het is nu eenmaal aan de mensen zelf om te beslissen of ze de flexibiliteit willen om maandelijks op te zeggen of een goedkopere prijs willen voor een volledig jaar.