Beantwoorden
Buffalo
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Verander-je-wachtwoord-dag It's your eighth party! Mooi, mooi! It's your fifth party!

geen Terugkijk tv voor Eurosport?

Weet hier iemand hoe het komt dat er bijna geen programma’s meer te bekijken zijn op Eurosport 1 en 2 met terugkijk tv

 

Titel gewijzigd door Filip (mod) | Vorige titel: Terugkijk tv Eurosport

0 Likes
23 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2717
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

geen Terugkijk tv voor Eurosport?

En wie is de distributiepartners  bij ons .............

Ik weet het wel

Zie een voorbeeld  dat je het begrijpt

https://sporza.be/nl/2020/07/02/eleven-sports-en-orange/

 

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2717
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

geen Terugkijk tv voor Eurosport?

Het probleem is dat dit niet blijft duren

Klant beslist nog veel zelf

Niet iemand anders

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1130
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

geen Terugkijk tv voor Eurosport?

Uiteraard is Telenet een distributiepartner.

BBC en Telenet hebben een overeenkomst, net zoals Eurosport en Telenet eentje hebben.

In die overeenkomst staat welk bedrag de distributiepartner moet betalen om de zender(s) aan te bieden en eventuele “extra’s” zoals het mogen aanbieden van Terugkijk TV, zender beschikbaar maken via de website en app, …

Het zijn de zenders die aan hun distributiepartner laten weten welke programma’s beschikbaar zijn voor Terugkijk TV. 

Als je het niet eens bent met mijn begrip van deze situatie; leg het mij dan gerust uit.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Buffalo
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Verander-je-wachtwoord-dag It's your eighth party! Mooi, mooi! It's your fifth party!

geen Terugkijk tv voor Eurosport?

Hartelijk bedankt voor de info.

Wat ik mij dan afvraag is het volgende;  zou het kwa klantendienst Telenet  dan niet netjes zijn, de klanten te informeren over de veranderingen in terugkijk tv, en niet zijn klanten  in het  ongewisse te laten.? 

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1130
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

geen Terugkijk tv voor Eurosport?

Eerst moet het Telenet al opvallen dat er een wijziging is. Telenet krijgt TV-gids data (en de rechten voor Terugkijk TV) van hun data-aggregator, die het op hun beurt krijgen van de zenders. Als het team dat de tv-gids moet controleren dit niet specifiek opmerkt als anders dan normaal, dan wordt daar volgens mij verder ook niets mee gedaan. In het verleden (zoals bij BBC) hebben ze effectief wel de vraag gesteld, dus mogelijk is dat hier ook al gebeurd.

Of Telenet tenslotte moet communiceren aan de klant dat de zender die keuze gemaakt heeft: eventueel wel, maar er gebeuren volgens mij wel meer dingen die niet gecomuniceerd worden aan de klant. Een verplichting is het volgens mij in ieder geval niet, klantvriendelijk zou het wel zijn.

De vraag (en het eventueel ongenoegen voor het ontbreken van de communicatie) kan je misschien beter voorleggen aan Telenet zelf. Dat kan je doen door een klachtenbrief/mail te sturen. Dat is natuurlijk wat omslachtig, maar dan ga je volgens mij een persoonlijker antwoord krijgen dan van een klantendienstmedewerker in een call center (die mogelijk niet eens op de hoogte is van de situatie).


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2717
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

geen Terugkijk tv voor Eurosport?

En wie beheerd de harde schijf waar de terug kijk tv op staat van wie is deze

Toevallig was bij bbc prime enkel na 00.00 werd er niet opgenomen ook een serie die je wel in de dag kan opnemen

Dan dachten dit is puur om opslag te besparen dit zal met eurosport ook zijn

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1130
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

geen Terugkijk tv voor Eurosport?

Je bent weer je eigen ongefundeerde mening aan het afdoen als feiten. Ik discussieer hier niet verder over met jou, want je staat niet open voor dialoog.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 213
De magic number! Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

geen Terugkijk tv voor Eurosport?

Dit is pure speculatie van mijn kant maar ik vermoed dat dit wellicht te maken zal hebben met de strategische visie van de groep boven Eurosport om alle replay content enkel en alleen te gaan aanbieden in hun eigen streaming app (Discovery+). Discovery is sowieso bezig met een consolidatie van hun merken en platformen.

Buffalo
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Verander-je-wachtwoord-dag It's your eighth party! Mooi, mooi! It's your fifth party!

geen Terugkijk tv voor Eurosport?

Hartelijk dank, ik kreeg deze middag telefoon van Telenet,

het is de zender die beslist welke programma’s met terugkijk tv uitgezonden worden 

als er na een programma het icoontje van terugkijken staat, en dan werkt het nieg, dan ligt het bij Telenet.

dank aan allen die hier antwoord probeerden te geven

Aan allen een pretgig weekend gewenst , get is wel vroeg, maar toch 🤗