|
26.454
netweters
|
164.566
antwoorden
|
|
22.093
vragen
|
Op mijn TV (geen smart TV, wel met telenet TV-box) zie ik onde menu "apps" de prime video app.
Als ik mij will aanmelden op de app krijg ik een code te zien: ik verondersten dat dit betekent als ik mij aanmeld langs deze weg (en dus de code invul) dat dit betekent dat ik een abonnement langs telenet start bij amazon.
Ik heb echter een service van een bank (ING) die mij een abonnement bij amazon prime aanbied waardoor ik nu een login bij amazon heb waar prime video geactiveerd is.
Kan ik de tv-box prime-video app gebruiken om mijn prime te laten werken (in te loggen) op mijn TV?
Hoe moet ik anders mijn amazon login werkende krijgen?
Neen, Telenet biedt dat niet aan als dienst.
Je abonnement verloopt sowieso via Amazon (of waar je dat voorheen hebt aangemaakt). De code dient volgens mij gewoon om makkelijk in te loggen zonder dat je je logingegevens moet invullen op de TV-box.
Je kan je gewoon abonneren op de website van Amazon (https://www.amazon.com.be/) en daarna inloggen op de TV-box.
Als je dat voor 17 juni 2026 doet voor een jaar dan kan je nog een jaar kijken zonder advertenties.
Vanaf 17 juni moet je daarvoor bijbetalen.
Ik kijk ook via ING naar Amazon. Niet abonneren via Amazon want dan betaal je via Amazon. Ik heb gewoon mijn oude login gebruikt en kon onmiddellijk kijken. Via ING betaal je niets. Als je geen Amazon neemt of wel, de bankkosten blijven hetzelfde.