Beantwoorden
Josse
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

programmatie klopt niet

Ik merk op dat de programmatie niet klopt met de werkelijkheid. Bijna alle programma s, series of filmen die ik heb opgenomen missen het einde. Dit is zeer frustrerend (landen) ik begrijp dat er extra uitzendingen zijn maar het is bijna op elke zender.

17 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

programmatie klopt niet


@Josse  schreef:

Digicorder


@Josse 

In dat geval mag je al mijn ervaringen vergeten. Dat was voor de tv-box.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Josse
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

programmatie klopt niet

IMG_20200321_125836205.jpg

 

Dit is geen opname maar rechtstreeks kijken. Je ziet dat het bijna 13.00 uur is. De film FC de Kampioenen had al meer dan een kwartier moet gedaan zijn. Als ik dit zou geprogrammeerd hebben zou ik het einde van de film niet kunnen zien. Dit is kanaal 11 van Telenet zelf dus heeft dus niets te maken met extra Corona uitzendingen.

0 Likes
waterrat1978
Freshman Meerweter
Berichten: 92
Full speed writing! De vlam zit erin. Goed bezig! Say what?!

programmatie klopt niet

ik neem op de digicorder ook de middagafleveringen van thuis op.het gebeurd soms dat er onverwacht een aflevering van villa politica wordt uitgezonden.thuis stond dan eerst bv rond 14.00 gepland,maar door villa politica is dit soms pas om 15.30.dus moet ik nu regelmatig checken,of het programmauur niet is gewijzigd.en serie-opnames doe ik nog zelden,want ook daar ben je niet zeker,of alle uitzendingen daadwerkelijk worden opgenomen.

0 Likes