Beantwoorden
randydc
Experienced Weetjesweter
It's your tenth party! It's your ninth party! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

tv kijken op pc via telenet werkt niet

wanneer ik via telenet op de pc naar tv wenst te kijken -  probeer later opnieuw-oeps er liep iets fout- nieuwe installatie via telenet , al de rest wekt via telenet-telenet tv kijken-voor jou-ontdek-mijn tv , maar tv kijken wekt niet, iemand enig idee   Dank u

4 reacties
WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Kan je een programma opvragen via Terugkijk TV of een opname bekijken? Of lukt dat ook niet?

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
randydc
Experienced Weetjesweter
It's your tenth party! It's your ninth party! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Opname kan ik bekijken ,kan geen terugkijk tv doen , krijg juist probeer later opnieuw  oeps er ging iets fout.

Op de tv werkt terugkijk tv wel . is op de pc dat het niet gaat.

randydc
Experienced Weetjesweter

Als ik op tv gids ga en klik een programma aan , moet ik mijn abbo aanpassen 

WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Aangezien je zegt dat het een nieuw abonnement is, lijkt er mij iets mis te zijn met de configuratie van je abonnement aan de kant van Telenet.

Je neemt best contact op met de klantendienst. Dat kan (ook vandaag) via chat, telefooon of contactformulier: Technische vraag | Telenet 

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.