Beantwoorden
tomdeblende
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! Hi there!

360 Backup

Ik heb sinds vandaag een externe 4G modem via 360 Backup (https://www2.telenet.be/business/nl/soho/aan-de-slag/internet-back-up.html). 

De technieker heeft de installatie gedaan, en getest, en hij kon met zijn laptop via een poort op mijn CV8560E modem verbinden met internet wanneer de coax kabel was uitgetrokken. 

Allemaal goed en wel, maar mijn modem staat in bridging met een eigen router. Ik vermoed dat die niet kan overnemen omdat die gebruik maakt van de poort die in bridge staat? In elk geval, internet is weg en mijn router geeft aan dat er een DHCP issue langs de provider kant.

Is dit gewoon by design en niet op te lossen?

1 reactie
WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

360 Backup

360 Mobile Backup is NIET compatibel met bridging: Hoe stel ik mijn modem in als ik een eigen router gebruik? | MyTelenet 

Compatibel?

Extra info

360 Mobile backup

NeeWil je zeker zijn van 360 Mobile backup bij uitval? Zet je modem dan niet in bridge modus.

Ik herinner mij dat hier al posts geweest zijn dat sommigen de 4G backup rechtstreeks op hun eigen router werkend gekregen hebben, maar daar biedt Telenet uiteraard zelf geen ondersteuning op.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.