Beantwoorden
Ex-Netweter

Bekijk automatisch aansluitend programma

Hallo,

Bij ons thuis kijken we graag naar bepaalde programma's wanneer we willen.

Dit omdat het voor ons regelmatig niet uitkomt om die live te bekijken.

Vroeger schakelden we de digicorder in en zapten we naar het kanaal dat we wouden kijken om hem dan metteen op pauze te zetten.  Zodat we later op de avond als we tijd hadden naar die zender konden kijken. 

Bij de instellingen konden we de duur dat je kon terugkijken instellen ten nadele van de opname capaciteit.

Of we namen onze programma's op (doen we nog steeds bij bepaalde programma's) als ze op een andere zender werden uitgezonden.

Gelukkig dankzij play en play more hoeven we het onszelf niet moeilijk maken en kunnen we tot veel verder terug kijken. Hierdoor hebben we nu veel meer plaats op onze digicorder om op te nemen.

Maar...

Het gebeurd vaak dat de programma's waar we naar kijken op de zelfde zender achter elkaar worden uitgezonden.

Na het bekijken van het eerste programma kunnen we een stukje van het 2de programma bekijken.

Dan stopt dit programma, springt terug naar live-tv op de achtergrond en krijgen we een keuze menu.

Bovenaan staat dan de keuze "Bekijk aansluitend programma".

Graag zouden we willen dat we niet telkens moeten bevestigen om verder te kunnen kijken. 

Wat vreselijk irritant is.

Kan dat nergens ingesteld worden, dat we gewoon kunnen beginnen kijken naar een programma en zonder onderbrekingen of telkens weer naar die afstandsbediening hoeven te grijpen naar aansluitende programma's kijken?

Groeten,

Fam. Janssens.

0 Likes
7 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Dat is momenteel niet mogelijk.

Maar dit kan mogelijk in de toekomst toegevoegd worden? (De moderators zullen dit wel doorgeven 🙂 )

Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
apestaart
Experienced Veelweter
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... BINGO! Warming up?

Bij Proximus is dat wel mogelijk daar kan men via TV Replay  2  aaneensluitende programma's bekijken zonder onderbreking dus hier bij Telenet moet dat niet moeilijk zijn om dat te realiseren.

0 Likes
Ex-Netweter

Jaren geleden heb ik eventjes Belgacom TV klant geweest, Nooit van ze leven nie meer!!!!!

Normaal gezien kan ik er niets positief over zeggen, maar op dit ene kleine puntje moet ik ze dus wel voor een keertje feleciteren dat ze één kleine ergernis beter doen dan Telenet.

Enfin, volgens dat ik hoor, zijn het er maar 2 opeenvolgende programma's, dus ook niet 100% naar onze goesting.

Als Telenet dit ooit mogelijk zou maken, dan ben ik er van overtuigd dat ze ook dit weer beter doen dan Proximus, en gewoon u de hele tijd onderbroken laten kijken tot je gewoon van zender veranderd of de televisie uitschakeld. dat zou ideaal zijn 😉

Bedankt voor de antwoorden.

0 Likes
Ex-Netweter

Ik probeer al drie dagen een klacht in te dienen over de dienstverlening bij Telenet via mail en krijg al drie dagen een foutmelding. Gelieve dit op te lossen, ik ben reeds 16 jaar klant bij Telenet. 

Hopelijk krijg ik via deze weg een reactie. Telefonisch heb ik al mijn beklag gedaan, maar de medewerker werd onbeleefd aan de telefoon. Ik wacht op een reactie.

0 Likes
apestaart
Experienced Veelweter

@Ex-Netweter schreef:

Ik probeer al drie dagen een klacht in te dienen over de dienstverlening bij Telenet via mail en krijg al drie dagen een foutmelding. Gelieve dit op te lossen, ik ben reeds 16 jaar klant bij Telenet. 

Hopelijk krijg ik via deze weg een reactie. Telefonisch heb ik al mijn beklag gedaan, maar de medewerker werd onbeleefd aan de telefoon. Ik wacht op een reactie.

Probeer het nog eens telefonisch, je zal dan een andere operator krijgen die misschien iets vriendelijker zal zijn dan die onbeschofterik die je eerder gehad hebt.

0 Likes
apestaart
Experienced Veelweter

bo

0 Likes

Geen zin zeker om eigen topic te starten?

Zie niet in wat een poging om een klacht over de dienstverlening in te dienen te maken heeft met mijn vraag.

Enfin. Dienstverlening is een ding, maar 't blijft toch wel de beste provider wat betreft internet en digitale TV.

GSM netwerk ben ik liever bij Proximus. Maar Belgacom TV sucked big time!!! (probeer maar eens op verlof te gaan bv. 4 keer voorgehad dat ik thuiskwam en hun digibox kapot ging zonder reden)  en hun internet is veels te traag voor mij. 

Dus crappy dienstverlening of niet, Telenet is voor mij het enige goede alternatief 😉

0 Likes