Beantwoorden
Willy_T
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Betalende optie om reclame aan begin door te spoelen?

Is er een betalende optie om de reclame bij de start van VTM- en Play programma's toch te kunnen doorspoelen ?


Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: doorspoelen reclame aan het begin

0 Likes
11 reacties
Ex-Netweter
 

Betalende optie om reclame aan begin door te spoelen?

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Betalende optie om reclame aan begin door te spoelen?

Nee, al staan (zoals Raf al zei) wel enkele programma's (vooral fictie) op Streamz. En dan heb je geen reclame.

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Willy_T
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Betalende optie om reclame aan begin door te spoelen?

Bedankt, maar da's niet wat ik zocht. Ik wil gewoon opgenomen programma's van gisteren bekijken, maar zonder dat vervelende reclameblok van 1 min. vooraan.

 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Betalende optie om reclame aan begin door te spoelen?

@Willy_T dat is er niet, door die 1 min reclame hebben nu alle klanten gratis 7 dagen terug kijk tv erbij, daarvoor moest je er voor betalen via Streamz optie.

er is niks tegen te doen, enige optie is nog om deze zenders niet meer te kijken, maar dat zal ook geen optie zijn voor de gezinnen vrees ik.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Betalende optie om reclame aan begin door te spoelen?

Misschien is het niet slim om dit hier te zetten, maar ik heb toevallig iets ontdekt:

Ik keek uitgesteld naar "De Allerslimste Mens" op de PC gebruik makend van "Yelo TV" (ik heb nog digicorders). Puur uit gewoonte spoelde ik de reclame door en ineens realiseerde ik mij dat iets dat niet zou kunnen toch werkte.

Inderdaad, ik heb het nu al bij alle afleveringen gedaan: via Yelo TV kan de reclame dus wel doorgespoeld worden. Even gecheckt op de digicorder, maar daar is het nougabollen hoor ... "Deze reclame kan niet doorgespoeld worden ..."

Ik hoop nu maar dat ik nu geen slapende hond heb wakker gemaakt en dat het binnenkort ook niet meer gaat lukken ....🤔


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Betalende optie om reclame aan begin door te spoelen?

Via TV Flow kan je ook nog alles doorspoelen, maar naar die app wordt niet omgekeken dus dat zal nog wel even duren 😉

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Betalende optie om reclame aan begin door te spoelen?

@StefaanH net gekeken via de telenet tv app op de laptop en daar kan ik ook alles doorspoelen van de uitzending van donderdag, dus zal een algemene fout zijn in het systeem.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Betalende optie om reclame aan begin door te spoelen?


@Willy_T  schreef:

Bedankt, maar da's niet wat ik zocht. Ik wil gewoon opgenomen programma's van gisteren bekijken, maar zonder dat vervelende reclameblok van 1 min. vooraan.

 


Dat is nog steeds mogelijk als je geen Telenet-hardware of Telenet-software gebruikt.
Lees: het onversleuteld tv-aanbod via DVB-C ("compact signaal") kan je, zonder enige functionaliteitsbeperking, opnemen op een tv-toestel of recorder die opnames via DVB-C ondersteunt.
Via schotelantenne en een DVB-S2-recorder met een (oude) TV Vlaanderen-smartcard, die alleen nog tweedehands te vinden is, heb je ook geen beperkingen.

Dit vergt enige kennis want deze "vrijere" manier van tv-kijken wordt door de Vlaamse omroepen en distributeurs niet meer ondersteund.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Betalende optie om reclame aan begin door te spoelen?


@Master-Magic  schreef:

@StefaanH net gekeken via de telenet tv app op de laptop en daar kan ik ook alles doorspoelen van de uitzending van donderdag, dus zal een algemene fout zijn in het systeem.


Ik hoop ergens dat het geen fout is, want dan zouden ze wel eens op het idee kunnen komen om die fout recht te zetten ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Betalende optie om reclame aan begin door te spoelen?

@Ex-Netweter 

Heb je al eens geprobeerd op een tablet of PC via een van de apps?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Betalende optie om reclame aan begin door te spoelen?


@StefaanH  schreef:

@Ex-Netweter 

Heb je al eens geprobeerd op een tablet of PC via een van de apps?


Neen, geen Telenet-hardware of software hier. Ik ben een échte cordcutter.
Aangezien Telenet eigenaar is van Play4, Play5, etc...gaan ze op termijn wel elk achterpoortje fixen.

0 Likes