Beantwoorden
fg2
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Handje vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Blocking en freezing bij het televisie kijken

Beste

Wij hebben enorm last tv storingen en dit is intussen al 14 dagen aan de gang vooral na de middag en s avonds het is niet meer te doen gekleurde blokjes door elkaar tot de klank die volledig hapert ,het wegvallen van het beeld met de melding van het wegvallen van het signaal.

Intussen 4x telefonisch kontakt gehad met de klantenservice die dit hebben geconstateerd op hun pc maar niet wisten van waar het kwam en dit gingen doorgeven intussen nog een storing gehad van s avonds 20h tot naar het schijnt middernacht daar heb ik niet op gewacht want dat kon ook langer duren wist de man aan de telefoon te melden .

Heb intussen de buren gesproken die dezelfde klachten hebben en dit intussen ook hebben gemeld maar de reactie is er nog altijd niet geweest van telenet mijn vraag is waar kan ik dit melden,zodanig dat deze problemen worden opgelost want intussen heb ik gelezen dat de prijzen van de abonnementen weer omhoog gaan ,maar telenet zou beter de service en de kwaliteit omhoog brengen .

mvg fg

 

Titel gewijzigd door DennisVO (mod) | Vorige titel: TV ontvangst storingen

0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Blocking en freezing bij het televisie kijken

@fg2 

Waarschijnlijk ligt je dossier en die van de buren bij de mensen van die over het netwerk gaan. Dat is de afdeling die zich bezig houd met dit soort zaken. Nu moet je dus eigenlijk afwachten tot ze een technieker sturen om hier naar te kijken en op te lossen. Je kan zelf op dit moment niet heel veel doen , ja pushen maar daar schiet je niet heel veel mee op. Het is natuurlijk niet fijn tv kijken zo maar het zal even volhouden zijn. Er zal echt iemand ter plaatse moeten komen en het op lossen aan de TAP of Paddestoel. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
fg2
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Handje vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Blocking en freezing bij het televisie kijken

Beste

Alvast bedankt voor de snelle reactie het is inderdaad niet leuk en het erge is die dat men (de buren /ikzelf ) wachten  op een reactie van telenet  en of er iets word aan verholpen , een belletje/mailtje  dat ze met probleem bezig zijn zou toch een beetje ergernis voorkomen bij alle mensen en waarom dit zo lang moet aanslepen (+- 14 dagen).

Mvg

0 Likes
vlotte-eduard
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
On a roll... Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Blocking en freezing bij het televisie kijken

oplossen van storingen op tv ....daar wacht ik ondertussen al vele maanden op !

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Blocking en freezing bij het televisie kijken

er zal een probleem zijn in de ganse zone

als alleen bij jouw is komen ze de dag zelf

zij zien dat in de computer als er werken bezig zijn

je zal nog moeten wachten

geen sms of e-mail gekregen van werken of zijn er in de buurt werken bezig

0 Likes
fg2
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Handje vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Blocking en freezing bij het televisie kijken

Beste

Na de mail naar jullie en een mailtje naar telenet zelf binnen het uur telefonisch contact van een medewerker, die direct een afspraak maakte met een technicus voor dinsdag morgen om alles te controleren en uit te testen mij thuis ,ook nadat ik erop drukte dat de fout niet bij mij was maar bij henzelf .

Wonder boven wonder dit gebeurde  echt, na de afspraak vrijdag gèèn enkele storing niet meer gehad nu vandaag 1 klein storingetje van 2sec hoe kan dat ,ik wacht af tot maandag om de afspraak af te zeggen ben vol goede hoop na 14 dagen terug licht in de duisternis ,dus samenvatting ik weet de oplossing niet en ik denk telenet ook niet.

Allen bedankt voor het medeleven en het luisterend oor, hoop dat dit hoofdstuk kan worden afgesloten

mvg