De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

CI+ module op Samsung

Beantwoorden
David6
Freshman Beetjesweter
Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf! Hallo! Welkom!

Ik probeerde mijn ci+ module op mijn nieuwe samsung ue43tu7025 (staat niet op telenet lijst) te installeren. Ik kan alles doorlopen, kanalen zoeken, ik kan zelfs de gegevens vn het kaartje oproepen, dus hij zit er goed in. Maar ik kan enkel de zender Een en canvas digitaal ontvangen, (deze lopen niet over het kaartje), de andere blijven gecodeerd (reeds 1u gewacht).

Wat kan ik nog proberen?

Tags (1)
0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
philippe_d
Professional Bijna Allesweter
Ongelooflijk (maar waar)! Volop in the game! Happy New Year! Alles op zijn plek!

1) langer wachten ...

2) als je geduld op is: Telenet bellen, ze zullen uw kaartje onmiddelijk (her) activeren.

Bij de hand hebben:

- klantnummer

- id van de Ci+ module (17xxx)

- nummer van het kaartje (12xxx)

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Wat een systeem! Happy New Year! Jij bent een pro! Meer goede raad dan tante Kaat

@David6Heb je langer dan 72 uur gewacht om je kaartje te installeren? Nadat je het gekocht hebt en hebt laten activeren?

(Her)activatie kan nodig zijn. Bellen naar de klantendienst zoals voorgesteld door @philippe_d 

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
janne_man
Professional Meesterweter
Jij bent een ware apostel. Full speed writing! Jij Netweters wikipedia! Happy New Year!

@David6 

Heeft uw tv CI of CI+ . De module van Telenet past in beiden, maar met CI werkt het niet. Op de site van Samsung (België) vind ik dit toestel niet terug.

Ik heb op drie verkoopsites gekeken en nergens CI+ gevonden voor dit model enkel CI.

janne_man | Krak
    In het land der blinden is eenoog koning.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
David6
Freshman Beetjesweter
Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf! Hallo! Welkom!

Opgelost gekregen! TV geresed en (nogmaals) vanaf het begin alle stappen herhaald ...

Beantwoorden