Beantwoorden
David6
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

CI+ module op Samsung

Ik probeerde mijn ci+ module op mijn nieuwe samsung ue43tu7025 (staat niet op telenet lijst) te installeren. Ik kan alles doorlopen, kanalen zoeken, ik kan zelfs de gegevens vn het kaartje oproepen, dus hij zit er goed in. Maar ik kan enkel de zender Een en canvas digitaal ontvangen, (deze lopen niet over het kaartje), de andere blijven gecodeerd (reeds 1u gewacht).

Wat kan ik nog proberen?

 

 

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
Ex-Netweter
 

CI+ module op Samsung

1) langer wachten ...

2) als je geduld op is: Telenet bellen, ze zullen uw kaartje onmiddelijk (her) activeren.

 

Bij de hand hebben:

- klantnummer

- id van de Ci+ module (17xxx)

- nummer van het kaartje (12xxx)

 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

CI+ module op Samsung

@David6Heb je langer dan 72 uur gewacht om je kaartje te installeren? Nadat je het gekocht hebt en hebt laten activeren?

(Her)activatie kan nodig zijn. Bellen naar de klantendienst zoals voorgesteld door @Ex-Netweter 

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

CI+ module op Samsung

@David6 

Heeft uw tv CI of CI+ . De module van Telenet past in beiden, maar met CI werkt het niet. Op de site van Samsung (België) vind ik dit toestel niet terug.

 

Ik heb op drie verkoopsites gekeken en nergens CI+ gevonden voor dit model enkel CI.

 

 

0 Likes
David6
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

CI+ module op Samsung

Opgelost gekregen! TV geresed en (nogmaals) vanaf het begin alle stappen herhaald ...