24748
netweters
|
152294
antwoorden
|
20688
vragen
|
Philip,
gewoon kaartje insteken zonder meer gaat niet helpen.
Procedure gebruiken die op Telenet klantenservice staat
zou dan moeten lukken
groetjes
Chris
Hey @Ex-Netweter ,
Je kan ons best een berichtje sturen via Facebook of Twitter met jouw gegevens. Zo kunnen we de details voor je nakijken en samen met jouw de oplossing zoeken.
Alvast bedankt voor de details. We wensen je alvast een fijn weekend.
Zijn je zenders wel geïnstalleerd, maar krijg je de melding:"gecodeerd programma"? Bij mij (Philips TV) gebeurde net hetzelfde. Het zaakje werd opgelost als volgt: TV helemaal uitschakelen. Kaartje uitnemen. Een kwartiertje wachten en dan kaartje terug plaatsen. TV inschakelen. Bij mij werkte dit (maar vraag me niet hoe dit mogelijk is...!).
Groetjes van
Fred
Beste,
Ik heb een sony kdl 32r410 en een CI-module gekocht.
Installatie volledig volgens de handleiding uitgevoerd.
Ik kan perfect naar alle digitale zenders kijken. Maar na een paar uur begint de ene na de andere zender uit te vallen. Dus wanneer ik zap naar een andere zender wordt het beeld van de zender blijkbaar niet meer gevonden. De info bovenaan (zender, programma, .. ) blijft even zichtbaar en na 5 sec wordt alles zwart.
Wanneer ik de voedingskabel en coaxkabel uittrek, werkt alles terug zoals het moet. Maar na een paar uur beginnen de zenders weer te verdwijnen.
Ik heb verschillende malen het kaartje opnieuw geïnstalleerd en altijd hetzelfde scenario.
Ik heb geen zin om telkens alles uit te trekken vooraleer ik begin te kijken en ben heel ontgoocheld dat de module niet goed werkt.
Zou er toch een oplossing zijn?
@sky.
Jouw probleem met de Sony KDL-32R410B is gekend en wordt momenteel onderzocht door Sony & Telenet.
Het zal dus even afwachten zijn. Een voorlopige & tijdelijke oplossing kan zijn om weer even analoog te kijken.
Of toch opteren voor een Digibox of Digicorder.
@Apestaart,
Sorry maar dat vindt ik toch kort door de bocht. Ik ben al lang telenetklant en heb al een digicorder.en nog wat andere producten.
Deze tv is voor de slaapkamer waar ik geen internetverbinding heb. De CI-module was dus het meest aangewezen.
Ik hoop op een snelle en correcte oplossing.
Aan wie mij kan helpen,
Sinds vorige maand heb ik een Ci+ module voor mijn samsung UE40H6400.
Alles werkte perfect. Tot plots, sinds gisteren al mijn zenders behalve Een HD en Canvas gecodeerd zijn.
Er staat dat er geen abonnement is voor deze kanlen, nochtans alles perfect werkte voordien.
De nieuwste softwareversie is geïnstalleerd.
Hopelijk kan iemand mij helpen met dit probleem!!
Groeten,
Johan
Identiek probleem gehad in 2014. Bij mij ging het als volgt: TV volledig af. Kaartje eruit. Kwartierje wachten. Kaartje terug in. TV op.
Alles werkte weer normaal.
Fred
Heel erg bedankt!!
Ik zal het meteen uitproberen.
Ik had dit ook al ergens gelezen dat dit werkte bij een Philips, maar ik was niet zeker of dit ook zou werken bij een Samsung tv. Blijkbaar een gelijkaardig probleem.
Nogmaals bedankt, ik zal het laten weten of het nu werkte of niet.
Na deze oplossing uit te proberen, een stuk of 10 keer!!, zijn alle zenders behalve Eén en Canvas 'gecodeerd'. Ik vind dit echt vervelend en ondertussen kan ik enkel kabeltv kijken terwijl ik voor een Ci+ module heb betaald 70,00 euro voor de kaart zelf en nog eens 50 voor de activering. Hopelijk kan er mij nog iemand helpen en mij een eventuele oplossing aanbieden. Als dit probleem de komende week niet opgelost geraakt, contacteer ik Telenet.
Hartelijk bedankt voor iedereen die mij wil helpen bij voorbaat.
Is het ook mogelijk dat de koppeling tussen de module en smartcard, verkeerd is gebeurd bij de koppeling. De man bij het telenetcenter leek niet helemaal geconcentreerd...
Indien ja, toch wel raar dat het voor een 2-talweken wel heeft gewerkt.
Na een telefoontje naar de klantendienst van Telenet, is het probleem volledig opgelost.
Een vriendelijke man hielp mij, zeer snel e goed. Na een klein kwartiertje was het probleem opgeslost.
Heel erg bedankt Telenet voor de snelle service!