Beantwoorden
Markske69
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

CI+ op meerdere TV's bij 1 abonnement ?

Ik heb 1 digicorder en 1 tv met een CL+ kaartje in 1 abonnement. In de kinderkamers wordt nog gebruik gemaakt van het analoge signaal. ( 2 TV's )

Kan ik nog 2 extra CL+-kaartjes aanschaffen voor de digitale TV in de kinderkamers in hetzelfde abonnement ? Ik vind hier weinig info over terug.

Ik hoor dat dit niet mogelijk is of dat dit enkel mogelijk is mits er maandelijks een vergoeding bijkomt voor die extra kaartjes? ( 1 euro per maand per kaartje )

Heeft iemand hier meer info over ?

Dank voor uw reactie.

0 Likes
4 reacties
Ex-Netweter
 

CI+ op meerdere TV's bij 1 abonnement ?

@Markske69 

Bij een CI+ (ci+) kaartje moet je geen huur betalen. Enkel de aankoop van het kaartje.

Dus moet je voor meerdere kaartjes volgens mij ook geen huur betalen.

Je moet wel kabel hebben (en betalen) om CI+ kunnen te gebruiken.

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-tv-met-een-kaartje/

Je kan het nog eens navragen wanneer je de 2 kaartjes gaat kopen in een Telenet Center.

Of contacteer Telenet 015/666666.

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/contacteer-telenet/

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1610
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

CI+ op meerdere TV's bij 1 abonnement ?


@Markske69  schreef:

Ik heb 1 digicorder en 1 tv met een CI+ kaartje in 1 abonnement.

Kan ik nog 2 extra CL+-kaartjes aanschaffen voor de digitale TV in de kinderkamers in hetzelfde abonnement ?


Je kan maximaal 4 CI+ kaartjes laten activeren op één abonnement.

Zoals de vorige poster schreef: er zijn hier geen kosten aan verbonden, buiten de éénamlige aanschaf van de kaartjes.

 


@Markske69  schreef:

In de kinderkamers wordt nog gebruik gemaakt van het analoge signaal. ( 2 TV's )


Indien je voor de kinderkamers tevreden bent met de 20-tal zenders die je nu analoog bekijkt, kan je ook kiezen voor het "Compact Signaal".

Op die manier kijk je digitaal als het analoge signaal gestopt wordt.

Hiervoor heb je geen CI+ module nodig, je TV toestel moet een geschikte (DVB-C) tuner hebben.

 

 

Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

CI+ op meerdere TV's bij 1 abonnement ?

Indien je extra zenderpakketten hebt zoals Streamz+ of Play More, dan kan je dit volgens mij maar op 1 toestel activeren (de digicorder of één van de CI+ kaartjes (enkel live kijken)).  Ofwel meerdere keren op dit pakket abonneren.

 

Voor de rest is er dacht ik enkel de eenmalige aankoopkost van het kaartje.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2695
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

CI+ op meerdere TV's bij 1 abonnement ?

Frequentie: 290000 kHz

Netwerk: 32

niet alle zenders

Frequentie: 298000 kHz

0 Likes