24785
netweters
|
152662
antwoorden
|
20728
vragen
|
Ik ga voor mij Samsung Smart tv in de slaapkamer een telenet CI kaartje kopen
Opnemen van programmas zou moeten lukken als
- tv in standby staat + externe Disk is aangesloten
Maar dlna is blijkbaar ook mogelijk, wilt het dan ook zeggen , dat ik opnames kan bekijken die reeds op de digicorder staan?
Indien dit niet lukt? is er een mogelijkheid om opnames van de digicorder te kunnen bekijken op een andere TV? eventueel met de app? casten of dergelijke? of heb je dan echt een 2de digibox/digicorder nodig?
bedankt
Opnames op de digicorder? Dat zal een stap te ver zijn. Opnames of filmpjes of foto's op een NAS, dat zeker. En hou er ook rekening mee dat je de opnames die je maakt alleen op die TV kunt afspelen en nergens anders. Andere TV dan wordt de HDD geformatteerd en kun je opnieuw beginnen.
ok, dat is jammer
en als ik geen CI kaartje koop, en een digibox, kan ik dan via de digibox opnames bekijken van de andere digicorder?
@NoFate schreef:ok, dat is jammer
en als ik geen CI kaartje koop, en een digibox, kan ik dan via de digibox opnames bekijken van de andere digicorder?
Dat kan als beide boxen (digibox en digicorder) interactief zijn
ok , dan is de digibox een beter alternatief, deze kan je kopen , en zal wellicht niet veel duurder zijn dan zo'n CI kaartje
Chromecast is ook een optie en denk ook de goedkoopste
Ka je ook de opnames casten en eventueel ook naar VRT Nu, VTM Go of Stevie
De CI+ is 69 euro en de Digibox 99 euro.
Ah, kan je opnames casten van een digicorder?? Dacht dat dat beschermd was
met de nieuwe tv box zou het idd moeten gaan, zelfs als je niet op zelfde netwerk zit
maar vraag me af of het ook gaat met de digicorder, indien op wifi/lan
Je moet op je eigen thuisnetwerk zitten, bekabeld of WiFI
ok, gaat het ook via modem-only setup?
mijn digicorder heeft namelijk alleen maar een 10.x adres, geen 192.x , daar ik eigen router heb, en de port in IPTV mode heb gezet
wellicht zal het dan niet werken zeker?