42418
netweters
|
18801
gesprekken
|
20298
vragen
|
Sinds een paar maanden een perfect werkend CI+ kaart. Sinds kort werkt deze niet meer, deze ingewisseld in de telenetwinkel. Sommige zenders kan ik perfect bekijken, anderen blijven gecodeerd (zoals VTM, Q2, zes,...). Weet iemand de oplossing om ook deze zenders te kunnen bekijken?
Is uw sommige beperkt tot slechts drie tv zenders, nl. één, Canvas en Ketnet? Dan is er mogelijk een probleem met de registratie. Neem contact op met Telenet en laat controleren of zowel de CAM (hetgeen je in de tv steekt) als de smartcard (die in de CAM steekt) juist geregistreerd zijn.
Controleer eerst of de smartcard wel correct in de CAM zit.
Heb je meer dan de voorgestelde drie zenders, dan is waarschijnlijk je tv niet goed afgesteld. Installeer dan de zenders opnieuw (netwerk id 22, 322000kHz, symboolfrequentie 6875).
Bel eens naar 015666333.
Helpt dat niet, neem dan contact op met de Telenet klantendienst:
Vermeld zeker de serienummer van de CI+ module (begint met 17) en de nummer van het kaartje in de CI+ module (begint met 12). Zo kan de klantendienst controleren of het Telenet winkelpunt de juiste nummers heeft ingevuld toen je de CI+ module bent gaan wisselen.
Reset eens uw tv.