Beantwoorden
ddimitri
Professional Weetjeslezer
Berichten: 2
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

Cam ci+

Hallo,

 

Ik heb een paar maanden geleden een Cam ci+ module in Philips 40pfl3088H/12 gestoken.

Installatie lukt, zenders zijn digitaal etc.

 

Het probleem dat na enkele weken telkens opnieuw ontstaat is dat de digitale zenders wegvallen en de tv opnieuw enkel de analoge toont. 

Dit is op te lossen door zenders opnieuw te scannen en nadien de cam ci+ er terug in te steken, maar ik zou toch liever hebben dat dit niet voorkomt.

 

Iemand een idee? 

 

Alvast bedankt!

0 Likes
3 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2272
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Cam ci+

Bij de meeste TV's krijgen de analoge kanalen een nummer van 1 tot 22 en de digitale van 1 tot XXX.

Als op 2 staat dan kan dit een analoge of een digitale zijn. Als het dan een analoge is dan blijf je schakelen tussen de analoge posten.

Oplossing :

- De TV enkel afstemmen voor de digitale zenders

- Als de TV afgestemd is voor beide dan kan je de analoge ook verwijderen.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DimitriD
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
It's your eighth party! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pionier

Cam ci+

Het klopt inderdaad dat die zowel analoge als digitale zenders vindt bij het scannen. Eens dat ik de ci+ module er insteek blijven enkel de digitale zenders over. Maar na een tijdje'verdwijnen' die dus plots zodat er enkel tussen de analoge zenders kan worden gezapt.

 

Zal eens kijken of het een oplossing is om die atv zenders volledig te verwijderen.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Cam ci+

Al eens de laatste software updates van je TV geinstalleerd? kan soms een oplossing zijn;



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes