Beantwoorden
Geert21
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Compacte signaal op LG 32LM63

Ik heb een 2 tal oude tv's met een DBV-C waar de switch naar het compacte signaal perfect werkte. Voor de andere ben ik op zoek naar een alternatief. Ik kocht een budgetvriendelijke LG 32LM63, maar na de configuratie (scan van de zenders), zijn er slecht 3 zenders beschikbaar via het compacte signaal (enkel openbare omroep). Dat zouden er waar ik woon, 20 moeten zijn, maar bij de overige wordt een CI+ kaart gevraagd. Wat loopt er mis ? Kabelgewijs niets volgens mij, want het signaal komt wel binnen op die oude toestellen met DBV-C.

0 Likes
4 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Compacte signaal op LG 32LM63

@Geert21 je hebt gescand op ID 22 en 320Mhz en dat moet 32 zijn en 290Mhz.

eens manueel inscannen of een herinstallatie van de tv doen en starten van 0 met de juiste gegevens.

kan zijn dat je een ander land moet instellen voor de juiste gegevens te kunnen ingeven.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Compacte signaal op LG 32LM63

(Compact aanbod is het digitale open SD aanbod wat op elke DVB-C tuner kan bekeken worden).

290 MHz Netwerk-ID 32= Vlaanderen, 42= Brussel.

Modulatie 256 QAM

Symboolfrequentie 6875


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Compacte signaal op LG 32LM63

0 Likes
Geert21
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Compacte signaal op LG 32LM63

Via 290MHz en ID 32 werkt het (Niet via 298MHz).