Beantwoorden
Swami_B
Professional Weetjesweter
Berichten: 47
De vlam zit erin. Star Wars Day On a roll... Dat loopt vlotjes.

DAB radio

Hey, ik zou graag een degelijke DAB radio kopen, iemand aanraders ?

Tags (1)
0 Likes
6 reacties
Ex-Netweter
 
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

DAB radio

@Swami_B vraag is, wat wil je kunnen aansluiten, moet er een optie opzitten voor een coax kabel op aan te sluiten (bv buiten antenne als je binnenshuis geen ontvangst hebt), moet die draagbaar zijn of enkel als huis model dienen, moet er een jack uitgang opzitten om op je versterker bv aan te sluiten, moet er internetradio opzitten en wat is je budget.

er bestaan zoveel soorten toestellen en opties en prijzen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Swami_B
Professional Weetjesweter
Berichten: 47
De vlam zit erin. Star Wars Day On a roll... Dat loopt vlotjes.

DAB radio

Bedankt voor reactie, het is de bedoeling om een vaste plaatse te krijgen in huis, geen ruis, design, compact ...

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5232
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

DAB radio

Wat is je budget?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Swami_B
Professional Weetjesweter
Berichten: 47
De vlam zit erin. Star Wars Day On a roll... Dat loopt vlotjes.

DAB radio

Ik dacht iets max 500,00 €

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

DAB radio

@Swami_B daar heb je al een mooi toestel voor met zelf internetradio ingebouwd en schermpje waar je de screenfoto's op ziet van de zenders (logo's en muziek info en weerbericht en allerhande andere info).

ik heb zelf de M7+ van tiny audio, daar zit een coax kabel aansluiting op voor een eigen antenne en een aansluiting voor op je installatie aan te sluiten, van mini jack to cinch bv (deze kabel zit er niet standaard bij) DAB+ met 10 voorkeurs preselecties voor DAB+,internetradio en FM, er zit ook een spotify optie op dat je uw spotify muziek daarop kan afspelen en DLNA zodat je muziek van in je intern netwerk kan afspelen van een nas bv.

toestel kost nog geen 200 euro, op google vind je allerhande linken er naar, er zijn natuurlijk ook veel andere merken en opties, is natuurlijk te zien wat je wenst allemaal er op.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.