Beantwoorden
LLL
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
O dierbaar België.. Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Digibox niet interactief

Ik heb internet + tv laten installeren maar m'n digibox blijkt niet interactief. Ik heb modem en digibox al herstart en kabels gecontroleerd maar werkt niet. Ook self starter is niet beschikbaar.

 

IP-adres: 169.254.10.11

0 Likes
6 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Digibox niet interactief

Is de digibox rechtstreeks met de modem verbonden met een utp-kabel of met powerline adapters?

 

Rechtstreeks met utp?  Trek de utpkabel uit de digibox en uit de modem en steek het er terug in.

 

Met powerlines? Branden alle lampjes?  Je kan altijd proberen om de powerlines uit stopcontact te nemen en terug in te steken.

 

Wat is hierna je ip-adres? 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
LLL
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
O dierbaar België.. Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Digibox niet interactief

Digibox en modem zijn verbonden via utp kabel. Na kabels in en uit modem + digibox te trekken blijft ip adres 169 254 10 11

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Digibox niet interactief

Probeer eens een andere ingang op de modem. En eventueel met een andere utp.  Dat 169-adres wijst meestal op een slecht contact. Er zit geen switch tussen he? 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
SjCr
Professional Meerweter
Berichten: 114
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! Safespot WOW, overzichtelijk!

Digibox niet interactief

Wat Wheng zegt zeker proberen.

Daarnaast heb je zelf wel toegang tot het internet met je andere toestellen?

--------------------------------------------------------------
"There is never enough time to do it right the first time."
-- Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren. --
0 Likes
LLL
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
O dierbaar België.. Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Digibox niet interactief

Elke ingang op modem geprobeerd maar ip blijft hetzelfde. Op al mijn andere toestellen heb ik peefecr internet.  

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Digibox niet interactief

En heb je zoals aangehaald ook eens een andere UTP kabel geprobeerd? En probeer de huidige UTP kabel eens op een andere machine die het momenteel wel goed doet.

 

Uiteindelijk is er nog de mogelijkheid dat de digibox zelf niet goed functioneert. In dat geval omwisselen in een telenet center.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes