Beantwoorden
Meld
Freshman Beetjesweter
Primeur! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Digibox radio beluisteren stopt telkens na enkele uren

Sedert de analoge switch luister ik nu rechtstreeks naar de radio via de digibox kanalen. Alles verloopt perfect via de geluidsinstallatie. Na een aantal uren (2 à 3 uur) valt de digibox echter uit! Als ik deze dan terug aanschakel ben ik terug goed voor enkele uren. Dit gebeurd nooit bij het kijken naar TV!

Is er een instelling bij de digibox die bepaalt hoelang deze aanstaat? Dit als een soort veiligheid bij het vergeten van uitschakelen?

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@Meld  je kan eens kijken bij de instellingen of je daar je automatische standby hebt aanstaan. 

Automatische stand-by

Geef je je decoder 4 uur lang geen opdracht via je afstandsbediening of decoder zelf? Dan gaat hij automatisch uit. Dat heet auto stand-by. Auto stand-by staat standaard aan. Je kan het wel uitzetten als volgt: Huistoets > 

> Digibox/Digicorder > Afsluitopties > Auto stand-by.

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Meld
Freshman Beetjesweter
Primeur! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Dank voor de gegeven oplossing

ronalddocent
Freshman Meerweter
De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig! On a roll...

In de digibox is er een instelling wanneer deze moet uitschakelen wanneer er geen bevelen komen van de afstandsbediening.

Ga naar instellen ( rechts onderaan op dat tandwieltje) - kies nu Digicorder- kies nu  afsluitopties - kies nu auto stand -by  DIT MOET JE OP OF ZETTEN;

0 Likes