24748
netweters
|
152264
antwoorden
|
20686
vragen
|
Hallo,
Ik zou graag het Telenet Tv abo opzeggen. Hier hoort uiteraard ook bij dat wij onze decoder terug aan Telenet moeten bezorgen. Hier zijn twee opties voor:
1. Telenet shop binnen brengen - zijn deze open tijdens de coronamaatregelingen?
2. Wanneer je dit indient via een verdeelpunt van Post NL, hoe kan je er zeker van zijn dat Telenet deze heeft ontvangen?
Wij zijn er bewust van dat er hiervoor de Telenet info lijn is, maar deze is helaas constant bezet.
Alvast bedankt!
Opsturen inderdaad, heb dit in het verleden ook al zo gedaan met een oude digicorder.
Als je het pakket gaat afgeven krijg je een bewijs en vanaf dan is het jouw verantwoordelijkheid niet meer.
@Ex-Netweter zeg je als klant momenteel je Telenet TV-abonnement op, dan rekent Telenet de restwaarde aan op de eerstvolgende aanrekening. Zodra de inlevering van de decoder is geregistreerd, wordt het aangerekende bedrag gecrediteerd. Het is dus niet nodig om de decoder op te sturen, je houdt deze bij tot de Telenet shops terug openen. Wanneer dit zal zijn is nog niet gekend.
Hallo,
wij hebben een overlijden binnen de familie. Abonnement is opgezegd maar we hebben nu een brief gekregen dat de decoder binnen 30 dagen binnen gebracht moet worden. Kan u bevestigen dat dit kan wachten tot de Telenet winkels terug open zijn ? Zonder bijkomende kosten uiteraard.
alvast bedankt !
@Sarah80 dat is iets wat automatisch gebeurd dus je hebt kosten die worden aangerekend. Maar zoals @Suzy al uitgelegd heeft kan je wachten en zodra het kan de decoder binnen doen. Je krijgt dan vanzelf deze kosten terug op je rekening.
Begrijp dat het niet fijn is en al zeker niet met een overlijden maar zo is Telenet wel geheel zeker dat de decoder terug binnen komt.