24753
netweters
|
152372
antwoorden
|
20696
vragen
|
Vroeger kregen we deze fout regelmatig en deze is een tijd weggeweest. Nu krijgen we de error VGEN5011 als we naar een opnamen kijken uit het verleden en error VGEN5012 als we naar een programma kijken dat nog bezig is. Blijkbaar zijn er nog al forums geweest met deze foutcode als topic, maar nog geen oplossing gevonden. Gisteren hebben we beide fouten een keer of 20 gekregen. Meestal met kijk verder lukt het terug om even verder te zien. Ja modem is dit weekend nog gereset en ook de digicorder.
Probeer de digicorder 5 min zonder stroom te zetten
zet hem terug aan en laat hem rustig opstarten
kijk ook eens alle kabels eens na trek uit en steek terug
@KlantMalle vergelijkbaar topic https://www.netweters.be/t5/Hardware-instellingen/Technisch-probleem-digicorder-VGEN5011/td-p/149320
zie de laatste reactie van de app, zou bizar zijn dat dit de oplossing is maar je weet maar nooit.
als je de app niet gebruikt dan zal dit liggen aan de connectie met je digicorder en internet, terug kijk tv gaat nu via internet op de digicorder.
opnames van de harde schijf.
We gebruiken de app niet, dus dat is het niet.
Wel informatief is dat ene via internet gaat en ander van harde schijf. Daarom misschien ook de 2 verschillende foutmeldingen?
deze tip ook gelezen in ander forum, maar dit helpt niet. Wel bedankt voor de suggestie