24755
netweters
|
152395
antwoorden
|
20699
vragen
|
Hallo, sedert enkele maanden werken beide digicorders in slow motion. Om een opgenomen programma te bekijken duurt het 30 seconden ( getimed met chrono ) vooraleer dit start. Ook andere handelingen werken met vertraging. Als de netwerkkabel uitgetrokken wordt uit de digicorder is het probleem opgelost, maar krijg je wel de melding dat je de netwerkkabel moet insteken of dat je na 4 dagen uw extra paketten niet meer kunt gebruiken. Dit is op beide digicorders het geval. Oplossing?
Fabrieksinstellingen met behoud al 3 x uitgevoerd zonder oplossing!
@Sloeberken modem eens herstart ???? is maar een idee dat misschien kan helpen.
Sinds vorige week werd een nieuwe geïnstalleerd
Ontkoppel die oude die je nog hebt eens.
Test dan de nieuwe als enige aangesloten digicorder.
Werkt hij dan wel?
Kan niet volgen, modem werd vervangen door telenet gezien telenet gezien had dat hij verschillende foutmeldingen gaf en nadien tot 5 x toe herstart om de problemen met digicorder op te lossen, werkelijk alles al geprobeerd, werkt perfect zonder netwerkaansluiting maar is geen oplossing 🤔
Ik kan aannemen dat je niet kan volgen. Ik dacht dat een digicorder vervangen was.
Opnieuw: ontkoppel de twee digicorders volledig, sluit een digicorder terug aan en test eens.
Is er een verschil? Herhaal dat met de tweede. Reageren beide hetzelfde of verschillend. Indien verschillend mag je de slechte vervangen.
Heb alles geprobeerd zonder resultaat, modem verschillende keren opnieuw opgestart ( via software en stekker uitgetrokken ), probleem blijft. Digicorder al verschillende keren teruggezet naar fabrieksinstellingen met behoud, probleem blijft. Voorlopige oplossing, netwerkkabel uitgetrokken.
Heb je ondertussen nog aan Telenet gevraagd om uw aansluiting na te zien?
Doe dat anders nog eens. Misschien/hopelijk vinden ze storingen.
Zorg er wel voor dat uw UTP kabels in orde zijn.
Groeten