Beantwoorden
Unicorn
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Digitale TV stoppen en vaste telefoon houden?

Sinds netflix, wordt de digicorder nog nauwelijks gebruikt.

Nu is de vraag kan je digicorder en digitale TV opzeggen en toch internet en vaste telefoon houden?

Heb je dan opzegkosten?

En moet je dan nog dat abonnement kabel-tv  en of die auteursrechten betalen?

0 Likes
9 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Digitale TV stoppen en vaste telefoon houden?

Je kan perfect uw digicorder opzeggen en enkele internet en DTV hebben. Kabelaansluiting blijft bestaan voor uw internet en telefoon. Kabelabonnement TV moet je wel opzeggen anders blijf je dit betalen.

Enkel heel goed nakijken of je niet meer gaat betalen voor Internet + telefoon only dan voor het totale pakket.

bijv. Whoppa 101.10 Internet + telefonie: 74.00 + 22.60 = 96.60

Whop 70.52 Internet + telefonie: 51.50 + 22.60 = 74.10

Heb je Whoppa dan kan je perfect uw digicorder eruit laten en ergens een 2e hands digibox activeren en dan kost dit je iets meer dan 8€ minder per maand.

Heb je Wigo dan kan je dit er niet uit laten want daar zit alles in ook de huur van je Digicorder. Als je deze eruit laat verlies je het voordeel van Wigo.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Digitale TV stoppen en vaste telefoon houden?


@igvfer  schreef:Heb je Whoppa dan kan je perfect uw digicorder eruit laten en ergens een 2e hands digibox activeren en dan kost dit je iets meer dan 8€ minder per maand.

Of, als de tv het ondersteunt: tv-met-een-kaartje (CI+). Eenmalige kost, € 0,00 per maand. Opnemen op een externe hdd, aangesloten op een smart tv, kan eventueel ook, indien ondersteund.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Digitale TV stoppen en vaste telefoon houden?


@sb@  schreef:

@igvfer  schreef:Heb je Whoppa dan kan je perfect uw digicorder eruit laten en ergens een 2e hands digibox activeren en dan kost dit je iets meer dan 8€ minder per maand.

Of, als de tv het ondersteunt: tv-met-een-kaartje (CI+). Eenmalige kost, € 0,00 per maand. Opnemen op een externe hdd, aangesloten op een smart tv, kan eventueel ook, indien ondersteund.


Klopt volledig. Even niet aan gedacht. Whop of Whoppa blijven intact min de huur van de digicorder. En het kost maar 69€.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Digitale TV stoppen en vaste telefoon houden?

Grootste kost van je iDTV abonnement is je kabelabonnement + auteursrechten ongeveer 16 van de 25 euro rest is huur decoder (prijs = ongeveer)

Je kan nog altijd ci+ module aankopen maar de prijs scheelt ongeveer een 20 euro vergeleken met aankoop digibox 99 euro.

Dan kan je natuurlijk niet opnemen en kabelabonnement heb je nodig voor de ci+ module

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Digitale TV stoppen en vaste telefoon houden?

Het antwoord op uw vraag is ja en er zijn geen kosten. Maar dan heb je helemaal geen tv meer, noch digitaal noch analoog. Ik heb al eens gehoord dat Telenet vergeet om het signaal te blokkeren, maar daar zou ik mij niet op betrouwen. De bundelkorting die je nu hebt verlies je dan. Controleer uw rekening om te weten hoeveel die bedraagt. De digicorder moet je inleveren, zoniet betaal je een vergoeding variërend tussen 50 en 250 euro. Ik weet niet of je met basic internet voldoende hebt voor veelvuldig te kijken naar Netflix. Als je hiervoor fiber 100 nodig hebt, vrees ik dat je duurder zal uitkomen en dan spreek ik nog niet van fiber 200.

Als je enkel de digicorder binnenbrengt vervalt de huur hiervan. Je blijft analoge en digitale tv krijgen. Digitaal kan je onder andere nog steeds naar de vrt zenders kijken, deze zijn immers niet versluierd.

0 Likes
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Digitale TV stoppen en vaste telefoon houden?

Juist opletten, analoog tv kijken zonder abonnement valt onder zwartkijkers 🙂

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Digitale TV stoppen en vaste telefoon houden?


@Cru@  schreef:

Juist opletten, analoog tv kijken zonder abonnement valt onder zwartkijkers 🙂


Niet alleen analoog, maar ook digitaal tv kijken zonder abonnement is zwartkijken.

0 Likes
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Digitale TV stoppen en vaste telefoon houden?

Ja tuurlijk je hebt ATV nodig + decoder.

Als je iemand zijn decoder meeneemt naar een locatie met ATV toegang heb je iDTV.

 

0 Likes
Unicorn
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Digitale TV stoppen en vaste telefoon houden?

Hartelijk dank van de antwoorden. Geeft een mooi overzicht Smiley Vrolijk