Beantwoorden
onlyme
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Tien op tien! Handje vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Geavanceerd zoeken

Wij kijken graag naar films en nemen heel veel op. Elke week zoeken we via 'geavanceerd zoeken' welke films er allemaal zullen komen en programmeren op die manier opnames. Sinds enkele dagen, ben ik nu verplicht om een zoekterm van minstens 3 tekens in te geven. Zo heb ik geen volledig aanbod meer van alle films. Heeft iemand een eenvoudige oplossing. Jammer dat we meer zullen moeten betalen, maar de functies verminderen. Smiley Verdrietig

32 reacties
Isabel
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pionier Primeur! It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd!

Geavanceerd zoeken

Ook ik mis de functie geavanceerd zoeken. Regelmatig ging ik ook zoeken op thrillers in de vlaamse zenders, maar nu blijkt dit niet meer mogelijk te zijn wat ik heel jammer vind. Heb dus de laatste weken nog niet naar veel films gekeken. Ook de tv gids aflopen is onbegonnen werk. Ik hoop dat er reactie komt van telenet om dit probleem te verhelpen. Of dat deze functie terug weer werkt zoals voorheen. Het verwondert mij ook dat er na al die weken nog geen verbetering is en dat de reactie met de oplossing van telenet uitblijft.
ra54
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pionier Primeur! Pageturner! It's your seventh party!

Geavanceerd zoeken

Je bent verplicht om 3 letters in te geven, van de titel of beschrijving.
Dit is ok indien je van te voren weet welke specifieke film je zoekt.
Maar op deze wijze zoek ik niet, en is dus waardeloos voor mij (en vele anderen).
Een klein trukje: je geeft het woord "een" op voor de 3 zoek-letters.
Resultaat: honderden filmtitels van ALLE zenders van zowel TV-theek en TV-gids !!!
Ondanks ik niet geabonneerd ben voor TV-theek.
Wat heb ik nu aan 500 resultaten, waarvan mij er 5 interesseren ??!!
Wat ik wil is de zoekfunctie die vorig jaar gebruikt werd; zodat je kan zoeken naar bijvoorbeeld: avonturenfilms op nederlandstalige zenders.
Is dit ook bij de andere providers zo ?
En welke strategie zit hier achter ?
Ik ben in ieder geval zeer teleurgesteld.   Smiley Verdrietig

Tiany
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader! Handje vol!

Geavanceerd zoeken

Aan 3 medewerkers van Telenet heb ik een bericht gezonden ivm het onderwerp "Geavanceerd zoeken"....van geen van de 3 heb ik tot hiertoe een reactie gekregen.  Ik vind dit toch een beetje raar, is er dan niemand meer die dat systeem kan onderhouden of zo ? Kan men ten minste laten weten of dit systeem nog terug komt of dat we dat mogen vergeten...ik erger me nog steeds Smiley Verdrietig

Yves6791
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Leesclubje starten? Pionier Primeur! Pageturner!

Geavanceerd zoeken

Nog maar eens een klachtenformulier aangemaakt.

Volgende stap test aankoop of/en commercieel verantwoordelijken aanschrijven?

0 Likes
Tiany
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader! Handje vol!

Geavanceerd zoeken

Niks helpt, bijna 2 maanden na de eerste klacht nog geen enkele reactie,  probleem wordt doodgezwegen Smiley Boos Nog maar eens bovenaan zetten, 

En dan stilaan opgeven zeker ? Gefrustreerde smiley

0 Likes
onlyme
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Tien op tien! Handje vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Geavanceerd zoeken

Net nog een bericht gestuurd naar een moderator met de vraag of Telenet hier zelf ook nog een antwoord zal op formuleren.

We wachten af...

0 Likes
Kris_de_peuter
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pionier Primeur! It's your seventh party! It's your third party!

Geavanceerd zoeken

Beste telenet,
Het inperken van de zoekfunctie,
is werkelijk frustrerend. Graag uw bevestiging of het er louter erom te doen is yellow play te promoten?
Tiany
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader! Handje vol!

Geavanceerd zoeken

Ahhhhh,  dat zal het misschien wel zijn, Telenet wil dat we zoveel mogelijk  programma's mislopen  zodat we ze moeten (her)bekijken met Play en Play More.

Dat vind ik echt geen service hoor,  iets super handig afnemen om iets anders te forceren. ....indien dat de bedoeling is natuurlijk, want er wordt in alle talen gezwegen over het verwijderen van de mogelijkheid "geavanceerd zoeken", is toch verdacht niet ? . Gefrustreerde smiley

Ik heb ondertussen al een handige app (tv-gids) geïnstalleerd, zo weet ik tenminste terug op voorhand welke films er op tv worden gegeven.

0 Likes
onlyme
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Tien op tien! Handje vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Geavanceerd zoeken

Ik gebruik momenteel deze site om het filmaanbod te bekijken: http://films.dominiek.be/

Tiany
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader! Handje vol!

Geavanceerd zoeken

Tja, op Telenet moet men niet meer rekenen ivm Geavanceerd zoeken vrees ik, Shame on you !! Gefrustreerde smiley dan zoeken we maar naar een handig alternatief.

Jouw tip ziet er ook zeer handig uit...maar ik merkte wel een fout op ivm een film, ik zag dat ze vandaag "Hè loves me" ( À la Folie... Pas du Tout ) geven op Vitaya....de affiche toonde dit toch. Die film staat in mijn lijstje die ik graag wil zien, dus ik blij.....Helaas gaat het om een heel andere film met Heather Locklear.

Enfin, ben al blij dat er zulke websites bestaan, heb hem alvast bij  m'n favorieten gezet....

De app Tv-gids vind ik ook super handig, daar kan men ook alle films van plusminus 2 weken op voorhand lezen.

 

Smiley Knipoog Zonnige Pasen

0 Likes
summer
Professional Weetjeslezer
Berichten: 1
Netjes! It's your fifth party! Pionier It's your fourth party!

Geavanceerd zoeken

tja, had het geluk nog lang een oude digicorder met oude menu te hebben... maar die heeft het nu begeven, nieuwe digicorder, weg films en weg deze gemakkelijke manier om films te zoeken! Ik snap jullie frustraties, grrrr

0 Likes
VoiceOfCustomer
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! Pionier Primeur! It's your fourth party!

Geavanceerd zoeken

Ik vind persoonlijk dat Telenet geen rekening houdt met de voice of the customer. Dit is niet meer van deze tijd. Telenet verhoogt de prijzen maar biedt geen added value. Integendeel, bvb zoeken op genre is gewoon geschrapt.  Net daarvoor wil ik nog de meerprijs betalen. Nu niet meer. Trop c'est trop.

 

Heb vandaag de helpdesk gebeld. Men valt uit de lucht: ik ben zogenaamd de eerste klant die dit probleem meldt. Een lachertje. Kijkt Telenet naar de feedback op hun eigen fora vraag ik mij dan af ?  Ik denk dat er al honderden klanten dit gemeld hebben. Geeft aan dat men de klantfeedback niet echt ernstig neemt. Moderne managers en company leaders gaan in 2015 anders om met klanten hoor, want het kan snel verkeren en dan is de klant de enige waarde die overeind blijft, reden genoeg dus om er ernstig naar te luisteren.

 

Ik ga offertes aanvragen aan de concurrentie. Dit kan zo niet verder. 

Tiany
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader! Handje vol!

Geavanceerd zoeken

Dit bericht is al meer dan 7 maand oud, meer dan honderdduizend keer gelezen, maar nog steeds geen reactie van Telenet, geen oplossing, zelfs geen woordje uitleg.

Ik vrees dat er danig in hun polleke gelachen wordt. Er is veel te weinig concurrentie op hun terrein,  hopelijk zal dat ook ooit veranderen zodat ze wat meer moeite moeten doen om hun klanten te houden.

 

lucvanvos
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your eighth party! Netjes! Pionier It's your seventh party!

Geavanceerd zoeken

Gewoon flexi in huis halen!

0 Likes
onlyme
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Tien op tien! Handje vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Geavanceerd zoeken

Wat is flexi?

0 Likes