Beantwoorden
Leek59
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Goed gevonden! Mooi, mooi! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Geen betaalfims via tv theek

ik kan, ineens geen betaalfilms meer bestellen (al de rest terugkijk tv en de gewone films en series gaat wel!) de operatoren hebben al meerdere malen een restart of zoiets gedaan maar niks helpt, volgens hun is er wel interactie tussen mijn digibox ad220 en wifibox, geen verdere info. ik heb ook al eens de stekker van de digibox er uit gehhald , nog niks. ik weet niet meer wat doen, het zou volgens hun ook niet aan de digibox liggen...De foutmelding als ik een betaal film uit de a la carte oproep = opgelet je gekozen programma of film wordt momenteel nog toegevoegd aan de tv theek. binnen max.10min. kun je bestellen. Dit is nu al bijna 3 weken, ik krijg nog steeds geen verdere info? Iemand een zinnige uitleg hiervoor, maar opgelet ik ben een echte leek dus gebruik geen moeilijke techneutische woorden aub

 

Titel gewijzigd door NV1 (mod) | Vorige titel: tv theek fout

0 Likes
13 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen betaalfims via tv theek

@Leek59Al eens het simpelste geprobeerd, je digibox omruilen in de winkel voor een ander, misschien is het zo opgelost, opnames staan er toch niet op als je een digibox hebt, je kunt maar proberen he.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Leek59
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Goed gevonden! Mooi, mooi! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Geen betaalfims via tv theek

jamaar, volgens al die operatoren die ik al gebeld heb zou het niet aan de digibox kunnen liggen daar hij al de rest wel doet en interactief is of zo iets. Moest ik geen nieuwe gaan halen

0 Likes
Ex-Netweter
 

Geen betaalfims via tv theek

@Leek59 

Ik weet het, dit antwoord is volledig naast de kwestie.

Als je regelmatig naar een betaalfilm kijkt is het veel voordeliger een streamingdienst te nemen.

Zo een streamingdienst kost dikwijls per maand niet meer dan de prijs van 3 betaalfilms!

En dan kan je onbeperkt kijken!

Het is maar een tip....

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen betaalfims via tv theek

@Leek59 

Je kan ook eens inloggen op 'mijn Telenet' en daar heb je een optie dat je jou digibox en tv theek kan beheren. Kijk daar eens in of je limiet niet ingesteld op € 0. Want als dat ingesteld staat op € 0 kan je ook geen betalende films opvragen. 

 

patrick37_0-1638810797933.pngpatrick37_1-1638810863174.png

 

 

patrick37_2-1638810908846.png

 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Leek59
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Goed gevonden! Mooi, mooi! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Geen betaalfims via tv theek

Hier in huis komt proximus binnen via bedrijfkantoor van mijn echgenoot,  netflix zou niet gaan volgens telenet,  alleen als ik nog eens extra internet lijn van telenet binnen breng (prive dan) en dat gaat niet via wifi volgens hun uitleg, dat zijn pas zotte kosten bovenop netflix en playmore kost : kompleet van de pot gerukt...

Overschakelen naar proximus dan met alles is het enige dat ik kan doen dan , niet meer via telenet (waar ik verder wel kontent mee ben volledige play more tenminste ,  vind dit systeem gemakkelijk en gebruiksvriendelijk voor leken) ik zou eigenlijk een klaar en duidelijk antwoord willen krijgebn van telenet dat mij nu toch enige tijd in de kou laten staan, die it-ers kan je zelf niet bereiken , alleen altijd een andere operator, op mail wordt niet eens gereageerd

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen betaalfims via tv theek


@Leek59  schreef:

Hier in huis komt proximus binnen via bedrijfkantoor van mijn echgenoot,  netflix zou niet gaan volgens telenet,  alleen als ik nog eens extra internet lijn van telenet binnen breng (prive dan) en dat gaat niet via wifi volgens hun uitleg, dat zijn pas zotte kosten bovenop netflix en playmore kost : kompleet van de pot gerukt...

......Knip.....

 


Begrijp ik nu uit dit topic dat je geen vast internet hebt van Telenet maar van Proximus ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Leek59
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Goed gevonden! Mooi, mooi! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Geen betaalfims via tv theek

een uur of wat gezocht , maar dat deel (limieten) vind ik van geen kanten in 'mijntv' op internetsite telenet , 

ook eens via m'ne tv zelf gezocht instelling gezin, bugetvoorkeuren : dan zegt den tv toepassing tijdelijk niet beschikbaar ?

0 Likes
Leek59
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Goed gevonden! Mooi, mooi! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Geen betaalfims via tv theek

ja , was geen probleem destijds , via een witte wifi box van telenet kon ik toch kijken , al jaren trouwens

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen betaalfims via tv theek

@Leek59 

Als je geen Telenet aansluiting hebt , dus lees geen actieve aansluiting , kan je geen Tv theek hebben met een digibox. Je moet Telenet actief hebben om een tv theek te kunnen hebben. Dus als je nu zegt ik heb enkel Proximus en Telenet werkt wel dan is er of een actieve lijn van Telenet of wel is er niks en heb je een probleem met je Proximus aansluiting en kan je daar de tv theek niet in. Maar de tv theek van Proximus is niet hier op te lossen dat is via Proximus zelf. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Leek59
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Goed gevonden! Mooi, mooi! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Geen betaalfims via tv theek

ik hoef geen netflix of ander streaming, alleen de playmore met gans hun tvtheek en hun a la carte betaalfilms , ben daar (of was daar) al blij genoeg mee

0 Likes
Leek59
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Goed gevonden! Mooi, mooi! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Geen betaalfims via tv theek

ik heb al jaren telenet tv en telenet play more ; echt waar z'ne,  via een digibox ad220 en een witte  wifi 7024633 door hun technieker hier zelf gezet dat  marcheerde prima  (dat ik geen netflix kan krijgen dat begrijp ik volledig want dat MOET via hun ineternetlijn, dus dat moet ik al niet meer hebben), maar toch  al mijne normale functie's die ik tot nu toe had en waarvoor ik nog steeds betaal!, er is mij ook niet gemeld dat dat ineens niet meer zou kunnen, trouwens ik kijk nu(21u06 )ook telenet playmorer maar alleen de functie a la carte de films die je extra besteld en extra betaald gaat ineens niet meer en ik krijg geen uitleg van hun pff

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Geen betaalfims via tv theek

netflix gaat niet met deze formule  de rest zou moeten gaan en film zou je wel kunnen huren.

via play more een aantal film zijn wel betalend

dit is een formule dat je ook hebt met voetbal .

nieuw is dit niet bestaat al zeer lang 

ik ken nog mensen die een prime abo hebben die hebben ook een modem gekregen

  https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-prime/

 

Leek59
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Goed gevonden! Mooi, mooi! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Geen betaalfims via tv theek

ja, dat heb ik dus play more (alles en ook betaal films) op sport ben ik niet geabonneerd en dit alles met ad220digibox en wifibox van telenet.

En joepie, eindelijk, kan ik deze avond terug betaalfilms oproepen zie ik. Blijkbaar zijn ze bij telenet  wakker geschoten na al mijn  telefoons en na veel 5- en en   6-en via dit platform. Mijn hoofd stond er helemaal truleluut van...

Salukes, ik heb jullie dus niet meer nodig, toch bedankt voor de moeite allemaal.

0 Likes