Beantwoorden
Leek59
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Goed gevonden! Mooi, mooi! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Geen betaalfims via tv theek

ik kan, ineens geen betaalfilms meer bestellen (al de rest terugkijk tv en de gewone films en series gaat wel!) de operatoren hebben al meerdere malen een restart of zoiets gedaan maar niks helpt, volgens hun is er wel interactie tussen mijn digibox ad220 en wifibox, geen verdere info. ik heb ook al eens de stekker van de digibox er uit gehhald , nog niks. ik weet niet meer wat doen, het zou volgens hun ook niet aan de digibox liggen...De foutmelding als ik een betaal film uit de a la carte oproep = opgelet je gekozen programma of film wordt momenteel nog toegevoegd aan de tv theek. binnen max.10min. kun je bestellen. Dit is nu al bijna 3 weken, ik krijg nog steeds geen verdere info? Iemand een zinnige uitleg hiervoor, maar opgelet ik ben een echte leek dus gebruik geen moeilijke techneutische woorden aub

 

Titel gewijzigd door NV1 (mod) | Vorige titel: tv theek fout

0 Likes
13 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen betaalfims via tv theek

@Leek59Al eens het simpelste geprobeerd, je digibox omruilen in de winkel voor een ander, misschien is het zo opgelost, opnames staan er toch niet op als je een digibox hebt, je kunt maar proberen he.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Leek59
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Goed gevonden! Mooi, mooi! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Geen betaalfims via tv theek

jamaar, volgens al die operatoren die ik al gebeld heb zou het niet aan de digibox kunnen liggen daar hij al de rest wel doet en interactief is of zo iets. Moest ik geen nieuwe gaan halen

0 Likes
Ex-Netweter
 

Geen betaalfims via tv theek

@Leek59 

Ik weet het, dit antwoord is volledig naast de kwestie.