Beantwoorden
Doggy
Professional Weetjesweter
Berichten: 50
Smile! De vlam zit erin. On a roll... Tien op tien!

Geen geluid Telenet Decoder AD2200

Gisteren had ik bij vrienden de digicorder even uit het stopcontact moeten halen om iets bij te plaatsen. Terug in het stopcontact geplaatst en startte normaal terug op. Nadien bleek het geluid niet meer te werken wel beeld. Na wat denk en zoekwerk terug van de stroom gehaald en HDMI uitgetrokken. Na een minuutje terug op en HDMI ingeplugd en waarachtig terug geluid . Eigenaardig maar misschien heeft iemand er hier iets aan.

 

Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: Geen geluid digicorder AD2200 tip

3 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen geluid Telenet Decoder AD2200

@Doggy 

 

Bedankt om dat hier te delen, het kan inderdaad wel eens nuttig zijn voor iemand die een gelijkaardig probleem heeft.

Thx 🙂


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Geen geluid Telenet Decoder AD2200

@Doggy ik vrees dat de digicorder einde leven is, mss tijd voor een TV box eens je dat hebt wil je nooit meer terug. bij omruiling naar een andere digicorder krijg je GEEN nieuwe maar een refurbished en je weet nooit hoe lang dat ding naar behoren zal werken. bij Telenet beweren ze nochtans bij hoog en laag dat alle onderdelen nagezien zijn en kapotte zijn vervangen 🤔 als je weet waar het gebeurd weet je genoeg, in het beste geval een nieuwe harde schijf of gewoon de opnames wissen en een software herinstallatie...

Doggy
Professional Weetjesweter
Berichten: 50
Smile! De vlam zit erin. On a roll... Tien op tien!

Geen geluid Telenet Decoder AD2200

Zou kunnen heb dat ook verteld dat ze dan voor een tv box moeten gaan. Heb ik persoonlijk ook en best tevreden mee.

0 Likes