24753
netweters
|
152360
antwoorden
|
20693
vragen
|
Sinds vandaag heb ik geen geluid meer op het kanaal van play more black. Alle andere kanalen perfect geluid. Ik heb mijn digicorder wel ingesteld dat dolby actief is. Dus ik krijg op alle kanalen geluid. Gister werkte dit nog steeds op play more black maar vandaag helaas niet meer want om toch geluid te krijgen moet ik mijn digicorder dolby afzetten. Is wel jammer voor 1 kanaal dat het niet werkt. ZOu het kunnen dat telenet hier een oplossing kan bieden want normaal zou ik overal dan geen geluid mogen krijgen en nu is het maar 1 kanaal waar het niet werkt
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb trouwens hetzelfde probleem. Niets kunnen vinden.
Als er plots iets niet meer werkt is er waarschijnlijk een probleem bij Telenet. Bel dat gewoon door naar de klantendienst. Weten ze het al, niets verloren.
Groeten
@stefangroenen @Joloen ik kan bevestigen dat er vanwege een technisch probleem geen geluid via Dolby beschikbaar is op Play More Black tot en met vandaag. Het probleem is vrijdag in de late namiddag gestart.
En wanneer denkt Telenet hier een oplossing voor te vinden. Of moeten we eerst weer wachten op een prijsverhoging.
@Tommy1973 het probleem is sinds vandaag volledig van de baan. In mijn antwoord van gisteren kon je lezen dat het probleem zich zou voordoen t.e.m. maandag. 😉