Beantwoorden
Jeroenm
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Geen interactiviteit digicorder

Vermits ik problemen had met mijn digicorder heb ik nu een andere geleend van mijn vader. Alles werkt buiten de interactiviteit. Heb mijn netwerkkabel ingestoken en krijg de ip-adres maar telkens de melding "dit is een interactieve toepassing. Controleer of de netwerkkabel goed is aangesloten op je Digicorder en op je modem. Zorg er ook voor dat je modem aanstaat" heb de digicorder al helemaal gereset en de software ge-update.

0 Likes
4 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen interactiviteit digicorder

Heel normaal, je kunt niet zomaar een digicorder van iemand anders op uw modem aansluiten. Die twee zijn bij telenet met elkaar in configuratie verbonden, dus als de digicorder merkt dat hij niet met "zijn" modem verbonden is, zal de interactiviteit niet werken.

Je kan dat eventueel laten aanpassen door de klantendienst, maar dan heb je hetzelfde verhaal als de digicorder terug naar uw vader gaat, dan zal hij daar niet meer interactief zijn ....


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen interactiviteit digicorder

die digicorder moet daarvoor op jouw adres geregistreerd staan en actief gemaakt worden via telenet,

dus hen best eens bellen met de info van de digicorder die je achteraan vind op de gekleurde stickertjes,

dan gaan ze die aan uw modem linken en kan je weer gebruik maken van de interactiviteit 😉 

veel succes ermee.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
SjCr
Professional Meerweter
Berichten: 114
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! Safespot WOW, overzichtelijk!

Geen interactiviteit digicorder

@Master-Magic

Ik weet wel niet hoe "leuk" ze het vinden als je gewoon ff belt: "ik heb de digicorder van m'n vader genomen, zet hem maar over". 😉 😉

--------------------------------------------------------------
"There is never enough time to do it right the first time."
-- Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren. --
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen interactiviteit digicorder

De klantendienst is er om ten dienste te staan van de klanten, niet omgekeerd  .... Sommigen durven dat wel eens te vergeten ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes