Beantwoorden
Judith1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Geen ondertiteling op Rai Uno post 777 op digicorder

Al maand geen ondertiteling op Rai uno,pagina 777 is niet actief.Soms komt ze er ineens door maar verdwijnt ook even snel,is supervervelend als je een taal wil leren.Heb al verschillende keren contact opgenomen met de customerservice maar die bieden geen oplossing,zij zeggen dat het probleem bij de zender ligt,en de zender zegt dat het probleem bij de provider ligt.Probleem is ongeveer eind september begonnen,voordien werkte alles perfect.Zou toch graag een oplossing hebben.Alvast bedankt.

 

Titel gewijzigd door CaroDW (mod) I Vorige titel: Sinds maand geen ondertiteling op Rai uno,soms komt de

Tags (2)
0 Likes
17 reacties
Judith1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Geen ondertiteling op Rai Uno post 777 op digicorder

Klopt dat er soms uitzendingen zijn die in het buitenland niet worden uitgezonden,maar zijn bijna altijd voetbalmatchen,en dan verschijnt er inderdaad een tekstje op het scherm dat ze geen rechten hebben om die uit te zenden.Wat betreft de rest van de uitzendingen die zijn allemaal ondertiteld voor doven en slechthorenden,en tot eind september was dat ook zo.Ergens moet er dus iets gewijzigd zijn qua signaal,software,etc,weet het ook niet maar voor telenet zou dit toch moeten te achterhalen zijn.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5325
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen ondertiteling op Rai Uno post 777 op digicorder

@Judith1 het signaal van de zender komt niet van satelliet waar er geen pancarte met tekst komt zoals bij telenet komt waneer het niet buiten Italië mag, dit wordt van ergens anders doorgestuurd en daar moet het probleem zitten omdat ik via satelliet ook altijd geen probleem heb en als ik kijk via telenet ook geen probleem heb, wel met m'n eigen ontvanger.

kan ook aan de digicorder liggen dat het ondertitel signaal niet altijd kan ontcijferen ofzo.

als het bij mij lukt met een niet telenet box dan moet het bij telenet te vinden zijn in hun ontvangers.

raar dat ze het niet verder willen onderzoeken.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Judith1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Geen ondertiteling op Rai Uno post 777 op digicorder

Alvast bedankt om het mee nakijken . Ik hou het een tijdje in het oog, deze namiddag heeft het weer gewerkt zowel op rechtstreekse uitzendingen ( nieuws, talkshow) als bij een serie ,en de teletekst was interactief . Alle pagina's van teletekst waren beschikbaar . Hopelijk blijft het het zo .😉

0 Likes