Beantwoorden
nancy1971
Professional Beetjesweter
Berichten: 12
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

HD Digicorder DC-AD2100 doet niets meer

Beste netweters

 

Gisterenavond TV (Samsung) en digicorder willen aanzetten, maar op het display van de digicorder stond vreemd genoeg geen klok, maar PROD.

Geprobeerd digicorder met afstandsbediening op te starten, maar geen reactie. 

Eerst alle kabels geïnspecteerd, maar alles OK op het eerste zicht.

Stopcontact uitgetrokken en na een paar minuten terug ingestoken, maar opnieuw geen reactie. Meer nog, display helemaal zwart.

Stopcontact nog eens uitgetrokken, na een paar minuten terug ingestoken en tegelijkertijd op BACK (zie handleiding) geduwd. Maar allemaal zonder resultaat.

Digicorder volledig losgekoppeld en op ander stopcontact geprobeerd (misschien stopcontact defect), maar niets...

Ik denk dat de digicorder de geest heeft gegeven. Is ook onze eerste nog (sinds 2012).

Wat is jullie mening? Kan ik nog iets anders proberen of is het richting Telenet Center?

En als het dat laatste is, kan je nog een digicorder bekomen of is het onmiddellijk een TV-box?

Een digicorder is voor mij voldoende; ik hoef niet meer mogelijkheden.

Graag jullie reacties, waarvoor dank.

0 Likes
18 reacties
Ex-Netweter
 

HD Digicorder DC-AD2100 doet niets meer

Ik zou aanraden om het compact signaal op je tv-toestel in te stellen, dan heb je in tussentijd toch iets van tv: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/compact-signaal-instellen-op-je-tv/

De activatie van de Digicorder kan alleen Telenet oplossen.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

HD Digicorder DC-AD2100 doet niets meer

@DeLLiAnO die redenering is inderdaad correct, dus inderdaad fout in deze situatie, want de oude (defecte) werd meteen afgegeven in het Telenet Center.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

HD Digicorder DC-AD2100 doet niets meer

@nancy1971 

Dat van die rekening mag je al van je twijfel lijsje schrappen dus.

Je kan proberen hem in te geven op pc, doe je niets verkeerd mee, of zoals voorgesteld in telenet center. Ook kan het soms helpen dat er een case word aangemaakt en dat dit naar backoffice gaat die het voor jou in orde kunnen brengen (niet gezegd dat lukt) 

Ik zie elke dag meer mensen nieuwe models en tvboxen of digicorders halen die wel geregistreerd geraken. Dus zowizo gaat het is lukken. Al moet je elke dag opnieuw via pc proberen of bellen.

Het is mss niet dé oplossing, maar @Ex-Netweter doet een tussentijdse oplossing, of als je smartv hebt, of media sticks of mediabox (apple tv/chromecast enz...) Kan je vtm go app en andere apps instellen en gebruiken

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
nancy1971
Professional Beetjesweter
Berichten: 12
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

HD Digicorder DC-AD2100 doet niets meer

Beste netweters

 

Allemaal dank voor jullie advies en hulp bij de oplossing.

 

In het Telenet Center kregen ze de digicorder uiteindelijk ook niet aan de praat.

Ben thuisgekomen met een TV-box. Dan zijn we ineens up-to-date voor hopelijk een tijdje.

Nu alles aangesloten en opgestart en blijkbaar alles ok. Wel nog wat gewoon worden, maar dat is een kwestie van tijd.

 

Grt