Herstelling beschadigde coaxkabel op straat
Wanneer gaan ze bij Telenet beseffen dat een groot aantal van hun helpdeskmedewerkers echt niet deftig met hun job bezig zijn.
Vorige week dinsdag valt mijn internet weg.
De coaxkabel in de grond werd beschadigd de firma die op dat ogenblik recht voor mijn huis elektriciteitswerken aan het doen was.
Omdat de kabel niet helemaal in 2 gebroken was hebben die pipo's hun put gewoon weer dichtgegooid.
Ik heb dan maar Telenet gecontacteerd die hebben 2 dagen later een technieker langs gestuurd.
Deze kon alleen maar vaststellen dat de kabel buiten beschadigd was, exact op de plaats waar de elektriciteitswerken geweest zijn.
Hij heeft toen een droptechnieker geboekt die dit binnen de 48u zou komen herstellen.
Iets later liet hij mij weten dat de droptechnieker al de volgende ochtend ingepland stond.
De volgende dag 's middags nog steeds geen droptechnieker gezien en dan maar teruggebeld naar Telenet.
De eerste die ik daar aan de lijn kreeg beweerde mijn volledige dossier te kunnen inzien zonder mijn klantennr. te vragen.....
Dan maar ingehaakt en opnieuw gebeld en nu iemand aan de lijn gehad die mij met iemand doorverbonden heeft die beweerde een schadedossier te hebben aangemaakt en deze wist mij te vertellen dat er een droptechnieker zou langs komen op zaterdag, vrijdag of maandag.
Hij kon het niet exact zeggen.
Aangezien er maandagmiddag nog altijd niemand langs was geweest nog maar eens naar de klantendienst gebeld en daar werd mij deze keer verteld dat er nog helemaal geen schadedossier was aangemaakt.
Hij heeft dit dan wel gedaan en hij heeft ook het dossiernr. gegeven.
Nu is het weer wachten want men gaat mij binnen de 24u contacteren om een afspraak te maken voor de herstelling......
Intussen zitten wij dus al een week zonder internet en tv maar dat boeit Telenet duidelijk niet.
Ik hoop dat het deze keer wel in orde komt maar ik heb er nog 0% vertrouwen in.
Het is triest om vast te stellen dat als trouwe klant gewoon wordt uitgelachen door Telenet als ze je uit de nood moeten helpen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
aftakkabel