Beantwoorden
Cuchulain
Freshman Beetjesweter
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Vorig abonnement stopgezet, geen communicatie ontvangen

In april ll. kregen wij van telenet felicitatie's met onze nieuwe dienst. nl. een abonnement voor digitale tv.
Mijn vrouw belde onmiddellijk om dit te annuleren want we hebben al jaren lang een abonnement voor digitale tv.
De mail zou volgens de helpdesk per ongeluk bij ons zijn aangekomen, en "waarschijnlijk" voor iemand anders bestemd zijn geweest.
Wij betalen digitale tv 12 mand vooruit, dus dat is van 16 mei geloof ik tot 15 mei.
Later kregen wij een terugbetaling van tien of elf maand van dit abonnement "for no reason" . Wij hebben niet ons eigen abonnement opgezegd. Maar mogelijk is het gesprek van april ll. verkeerd begrepen geweest en dacht de helpdesk dat mijn vrouw gebeld heeft voor annulatie van ons eigen tv abonnement.

Maar, en nu komt de kat op de koord.
Plots betalen wij maandelijs ons tv abonnement, wat veel duurder is. En dat zou kunnen gaan over de nieuwe dienst die wij nooit hebben aangevraagd. nl die dienst waarvoor wij zonder van iets op de hoogte te zijn felicitatie's mochten ontvangen zijnde een abonnement voor digitale tv.

Dus samengevat

1: In april krijgen wij gelukwensen voor onze nieuwe dienst, wij weten nergens van dus dit zou volgens een medewerkster van de technische dienst iets zijn voor.
2: 27 JUNI werd zonder ons medeweten een refund gedaan van ons eigen abonnement dat ik pas eind mei heb betaald.
Een refund waarvan wij geen enkel idee hebben waar die vandaan komt.
3: Tegelijk werd een nieuw abonnement geactiveerd met maandelijkse betaling wat een stuk duurder is en waarvan ik niet op de hoogte ben.
Is de dienst fraude bezig met de zaak?

Hoe komt het dat ik na mijn melding, nu 4 maand terug nog steeds niet ben terug gebeld.
De eerste vrouw bij de helpdesk zou me doorverbinden toen en in plaats van een andere medewerker aan de lijn werd de verbindingg verbroken !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Toen ik terug belde en na opnieuw de wachtmuziek kreeg ik een andere vrouw aan de lijn.
Zij beloofde mij al 4 maand terug om ons terug te bellen.
Nu wil ik herstel van mijn onterecht opgezegde abonnement.
Een terugbetaling van het te veel betaalde bedrag via de maandelijkse aflossing.
En bij wijze van excuses gratis digitale tv tot 15 mei 2025.

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Nieuw abo en opzeg oud abo zonder mijn medeweten.

2 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Beste @Cuchulain 

Ik zou in uw plaats dit voorleggen aan de ombudsman zie hier. Wij hier zijn ook allemaal gewone klanten die niks in de pap te brokken hebben en de moderatoren zijn geen klantendienst.

StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Zoals ze hier zeggen neem contact met de ombudsman

Er zal ook compensatie voor de geleden extra werk voorzien moeten worden

Komt in orde