24757
netweters
|
152454
antwoorden
|
20708
vragen
|
Hallo,
Mijn puppy heeft onze afstandsbediening kapot gebeten. Hoe kan ik aan een nieuwe afstandsbediening komen? Valt dit ook ook onder 'defect' of moet ik dit bestellen? Indien ik dit moet bestellen, waar kan ik dat dan bestellen?
Mvg, JMG
Titel gewijzigd door CaroDW (mod) I vorige titel: Afstandsbediening
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ga naar een erkend Telenet Center met je afstandsbediening.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/contacteer-telenet/Telenet-winkelpunten/
De kans is groot dat deze gratis wordt vervangen.
Volgens dit artikel kan je hem inderdaad vervangen in een Telenet Center. Al kan het wel dat dit betalend is:
Ga met je digitale afstandsbediening naar een Telenet-winkelpunt. Het vervangen is gratis…
Haha, dank u voor de info. Inderdaad voor honden lijken afstandsbedieningen net een lekkernij. 😅
@JMG Een afstandsbediening valt nog mee. Ik heb boxen omgeruild die vol kattepis zaten, die uit een brand kwamen, die blijkbaar onder een bulldozer gezeten hadden, of bruin zagen van de nicotine, of vol kattenhaar in de ventilatieopeningen enzovoort. Je kan het zo gek niet bedenken of het bestaat.
@igvfer moet toegeven dat de katten bij mijn schoonmoeder ook hielden van op de digicorder te liggen. Ze vonden het waarschijnlijk een warm aangenaam plekje, wat zeker niet ten goede kwam van de ventilatie. Kon je ze er nog keer op keer afjagen, lagen ze er na een halfuur toch weer op. 😂