Beantwoorden
Marcel5050
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Hoeveel opnames tegelijk met twee digicorders?

Hallo

Ik heb 2 digicorders,wanneer ik vroeger op de ene 2 programma's gelijktijdig opnam kon ik op hetzelfde moment er ook 2 opnemen op andere digicorder dus totaal 4 programma's gelijktijdig.Dit lukt nu niet meer,is daar een reden voor?één van de digicorders is onlangs wel vervangen maar is dezelfde.

 

Titel gewijzigd door Jolien5 (mod) | Vorige titel: 2 Digicorders

0 Likes
3 reacties
RuZ
Freshman Veelweter
Berichten: 158
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Hoeveel opnames tegelijk met twee digicorders?

Dat zou zeker moeten lukken.

Zijn beide digicorders interactief? Kan je in de tv-gids verder dan 2 dagen vooruit kijken?

 

Je zou bij de opname-opties moeten kunnen kiezen op welke digicorder je het programma wil opnemen.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoeveel opnames tegelijk met twee digicorders?

@Marcel5050 

 

Interactief of niet maakt niet uit, op twee digicorders moeten je samen vier programma's tegelijk kunnen opnemen. En een vijfde en zesde live bekijken.

 

Je kunt die vier opnames regelen via één van de digicorders wanneer je ze beide toelating hebt gegeven om elkaar te zien. Daarbij moet je dan wel aangeven waar je ze wil opnemen en de vier opnames spreiden over de twee digicorders. Wil je dat zo doen moeten ze wel interactief zijn.

 

Kunnen ze elkaar niet zien moet je effectief op beide digicorders zelf elks twee opnames plannen. Daarvoor hoeven niet interactief te zijn.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Marcel5050
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Hoeveel opnames tegelijk met twee digicorders?

Probleem opgelost,beide digicorders volledig vanaf nul terug geinstalleerd en nu werkt het.Weet nu wel niet wat juist verkeerd stond ingesteld.

Dank voor reacties.

Marcel