24802
netweters
|
152795
antwoorden
|
20740
vragen
|
Heb een digicorder waarvan het abbonement niet meer actief is van telenet,
nu heb ik nog 1 opname staan die ik nog wou bekijken maar wat ik ook doe,de home knop om in de menus te komen reageert niet en die is nochtans aangesloten via hdmi.
is dat het scart instelling fenomeen dat je hem eerst nog via scart moet aansluiten om die instellingen te doen of is er een probleem mee?????
Hoi,
Heb je al geprobeerd om een volledige reset naar fabrieksinstellingen te doen met behoud van de opnames?
Dit gaat heel simpel door de stroom van de digicorder te onderbreken en vooraleer je de stroom terug insteekt de 'Back' toets vooraan in te drukken en deze ingedrukt te houden tijdens het opstarten. Terwijl u dit aan het doen bent komt er vervolgens 'In it' (Initializing) 'Mhp' (opstarten) 'Fac reset' op dat moment gaat de digicorder vragen de taal te selecteren en de postcode in te geven. Daarna wacht je een half uurtje en alles zou terug moeten werken.
Groeten
Zelfde probleem bij een klant van mij gehad.
Na resetten van de digibox en het installeren van de updates was het probleem verholpen.
Hou er wel rekening mee dat bij het resetten ook al je opnames enz zullen weg zijn.
Met vriendelijke groeten,
Jasper Hansen
Bytes-IT
Probleem is dat die al alle updates heeft geinstalleerd,zelf het ronde bolletje van de interactiviteit komt er niet meer op.
heb hem al op scart aangesloten ook omdat ik dacht dat die enkel menu toont bij aansluiten scart maar heeft ook niet geholpen.
op de adb2200 is er ook een home knop om het menu weer te geven,
die geeft een geel of oranje led weer maar niks op beeld van menu te zien,
normaal als het abbo niet meer actief is krijg je op de vrt ook een melding dat je geen abbonement hebt zoals bij vtm,maar dit komt er ook niet op,kan dus tv kijken naar de vrt zenders en de andere 7 gratis zenders zonder balken ofzo.
is iets raar dat ik nog nooit heb gezien.
@Master-Magic Ik wil je graag helpen maar ik vermoed dat de problemen worden veroorzaakt doordat je geen abonnement meer hebt,
dus kan ik niks voor je doen.
dus die opname die er nog opstond ben ik ook kwijt?????
schone service om je zomaar alles af te pakken waarvoor je rechten hebt betaald.
gvd 1 opname die er nog opstond die ik nog moest bekijken word mij gewoon afgepakt.
ze zijn er alvast niet op verbeterd,vroeger kon je met de ADB2100 nog je bestanden bekijken als je abbonement was afgesloten,en nu word dit ook al afgepakt.
ben er niet mee akkoord wat ze hebben gedaan 😞
Gelieve niet te schelden 🙂 spelregels
Ik vind het vrij normaal. Je abonnement is immers afgelopen en je zou je digicorder moeten terugbrengen.
Is niet normaal,met de adb 2100 kon je altijd uw opnames nog bekijken ook al was je abbo verlopen,
met de adb 2200 kan dit niet meer,een stap terug dus die niet juist lijkt.
ze hebben het recht van een klant dat betaald heeft voor die opname gewoon afgepakt,ook al is het abbo opgezegt.