Beantwoorden
HeidiH
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Interactiviteit digicorder via powerlines

Sinds enkele weken heb ik problemen met de interactiviteit van mijn digicorder. Ik kan tv-theek niet openen, ik krijg steeds de melding dat het een interactieve toepassing is en ik de kabels moet checken. Omdat de adviezen van de Telenet klantendienst niets hielpen (uit stekker halen, resetten, ...), kwam een Telenet medewerker aan huis die zei dat het probleem aan mijn powerlines lag. Het lampje hierop zit nl. steeds groen te knipperen (devolo powerline 500 duo). Ik ging dus naar een Telenet center voor een nieuwe powerline maar daar zei de technische dienst dat er niets mis mee was en ze nog perfect werken. Op hun aanraden verving ik mijn digicorder door een nieuwe, maar ook dat blijkt geen oplossing te zijn want nog steeds krijg ik dezelfde melding en nog steeds knipperen de lampjes op de powerlines groen.

Iemand die mij kan helpen?

0 Likes
2 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Interactiviteit digicorder via powerlines

Zitten uw powerlines rechtstreeks in het stopcontact (van dezelfde kring) of zitten ze in verlengkabels of multistekkers?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Interactiviteit digicorder via powerlines

Kan je ons zeggen hoe je installatie er uit ziet? Wat is met wat verbonden?


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes