Beantwoorden
taillie
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Alles op zijn plek! Star Wars Day Dat loopt vlotjes. Vernieuwde Telenet Webmail?

Is mijn DC-AD2200 traag?

Beste Netweters,

Al geruime tijd heb ik het gevoel dat mijn digicorder trager geworden is wanneer ik hem aanzet.

Ik heb er nu letterlijk eens een chrono bij genomen, het duurt 1min voordat ik beeld krijg op de tv en het duurt dan nog eens 2min voordat ik naar tv-gids kan gaan.

Rond die 3min wordt het beeld ook nog eens helemaal zwart voor een seconde en kan ik er dan wel alles mee doen.

 

Ik kijk niet super veel tv maar heb zo het gevoel dat dit vroeger sneller ging. Is mijn toestel aan vervanging toe? Opnames is maar voor een 30% gevuld.

 

 

0 Likes
5 reacties
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 508
JACKPOT! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Is mijn DC-AD2200 traag?

@taillie 

Zet je de Digicorder volledig uit of staat hij in "slimme energiestand"? Dan duurt het even om op te starten.

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-de-slimme-energiestand-op-mijn-digibox-of-digicorde...

Hoe oud is je Digicorder?

taillie
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Alles op zijn plek! Star Wars Day Dat loopt vlotjes. Vernieuwde Telenet Webmail?

Is mijn DC-AD2200 traag?

@Santa 

Zal inderdaad als eens beginnen met hem in slimme energiestand te zetten, want na 4u gaat hij automatisch volledig uit lees ik via je link, bedankt!

 

Net eens gekeken op mijn telenet, maar er staat gaan jaartal bij de digicorder die ik heb, het enige dat ik kan zeggen is dat ik hem huur maar ik gok dat hij er zeker al 5j staat

0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Is mijn DC-AD2200 traag?

@taillie Je kan eens proberen om de digicorder te resetten met behoud van uw opnames.

Moest dat niet werken toch even kijken of je die spaarstand kan afzetten. 

Ik moet wel zeggen, ik heb mijn digicorder weggedaan en een tv box in de plaats gevraagd en heb er nog geen spijt van gehad 😉

Dus moest bovenstaande niet werken, zou ik hier eens aan denken.


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Is mijn DC-AD2200 traag?

Volgens de beschijving in de link krijgt ge uw probleem als ge de slimme enegiestand inschakelt.

Dus : slimme enegiestand uitschakelen.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 508
JACKPOT! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Is mijn DC-AD2200 traag?


@taillie  schreef:

@Santa 

Zal inderdaad als eens beginnen met hem in slimme energiestand te zetten,


Je moet hem UIT slimme energiestand zetten!