Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Kabel gesmolten

Beste netweters, vandaag kwam ik thuis van school en ik rook iets vies iets aangebrand en wat bleek nu de kabel van de decorder was helemaal weggesmolten ik heb meteen de decorder met de kabel buiten gezed nadat alles buiten stond heb ik meteen de klantendienst gebeld goed opgelost mocht meteen een nieuwe decorder gaan halen in het telenet-center. Echter daar aangekomen kreeg ik een nieuwe decorder toen ik vroeg achter de nieuwe tv-box kreeg ik doodleuk het antwoord daar moet je €35 voor betalen ik snap dat als je decorder niet kapot is dat je dat bedrag dan moet betalen alleen vondt ik dat in deze situatie anders is dan alle andere situaties als ik niet rechtstreeks naar huis was gegaan had er messchien brand geweest dus had vindt ik er kleine comentatie aan te goed mogen komen bv die nieuwe tv-box. Zeker iets om van te leren telenet

Edit:

Ik merk dat als ik de foto upload dat er dan iets mis ga maar via deze link kan de de foto zien https://cloud.icodes.dev/s/cW5sPaABkGxBy8r

 

 

Tags (2)
0 Likes
4 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Kabel gesmolten

Afbeeldingen moeten eerst goedgekeurd worden. Voordat dat gebeurt zie je een gele driehoek in plaats van een afbeelding.

 

Maar dat ziet er inderdaad niet fris uit. Als ik het goed voorheb, dan is dit de voeding die gesmolten is. Toen mijn downloadlimiet nog 10 GiB was en de snelheid 4 Mbps heb ik dit ook eens voorgehad, maar dat was dan de voeding van de modem. Daarvan was geweten dat die problemen kon geven en voor 4 dagen zonder internet heb ik toen een maand gratis als compensatie gegeven.

 

Maar jouw verhaal... Als ik hier de rest van de berichten lees, dan is dit de logica. Nieuwe klanten krijgen de nieuwe tv-box, maar bestaande klanten moeten 35 euro betalen als ze hem willen. Digicorder inruilen voor een andere is wél gratis.

 

Dat gezegd zijnde vind ik persoonlijk dat ze hem jou cadeau hadden mogen geven. Voor hetzelfde geld was je huis afgebrand!


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Kabel gesmolten

Die nieuwe tv-box ga ik er even uitlaten, mij gaat het er vooral om dat Telenet zich hier heel snel van onderuit wil muizen want normaal zou ik van school rechtstreeks met wat vrienden wat leuks gaan doen maar omdat het best wel warm was geworden ging ik even over huis om andere kleren aan te doen wil niet weten wat er was gebeurd als ik niet over huis was gegaan

0 Likes
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 311
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

Kabel gesmolten

Telenet Centers geven geen tegemoetkomingen.

Probeer je vraag eens aan de Telenet klantendienst te stellen:

Ex-Netweter
 

Kabel gesmolten

Hey @Area57_1 bedankt voor je hulp ik heb gisteren via Twitter contact gehad met telenet en ze gaan mij binnen de 2 werkdagen contacteren voor een compensatie