Beantwoorden
GuidoV
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Kan geen betaalzenders live bekijken

Ik kan al jaren geen betaalTV meer kijken. Wanneer ik naar een betaalzender zap, krijg ik een scherm dat deze niet beschikbaar is. Wanneer ik een programma op een betalende zender opneem, kan ik het echter wel bekijken. In het begin vond ik dit niet zo erg, maar ondertussen is dit enorm vervelend dat ik altijd programma's op betaalzenders moet opnemen voordat ik deze kan bekijken. Hierdoor kan ik bijvoorbeeld andere programma's niet meer opnemen omdat er te veel tegelijk worden opgenomen. Ik heb al paar keer contact opgenomen met Telenet, en dan kunnen ze dit soms oplossen voor 1-2 dagen, daarna kan ik gewoon weer geen enkele betaalzender live zien. Ik had nu graag een blijvende oplossing gehad.

0 Likes
7 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan geen betaalzenders live bekijken

Dat is toch iets dat je met de klantendienst zult moeten regelen vrees ik .... Wij zijn zelf ook allemaal "slechts" klanten die zo goed als het gaat elkaar willen helpen, en geen Telenet techniekers ...Man Verdrietig


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Kan geen betaalzenders live bekijken

Welke melding krijg je precies op die zenders?

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 311
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

Kan geen betaalzenders live bekijken

  • Gebruik je 1 of gebruik je meerdere Digiboxen of Digicorders ?
  • Gebruik je een CI+ module (="tv met een kaartje") ?
0 Likes
GuidoV
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Kan geen betaalzenders live bekijken

Ik gebruik 1 digicorder en 1 digibox

Geen kaartje aanwezig

0 Likes
GuidoV
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Kan geen betaalzenders live bekijken

De meldiing is: Je kunt deze zender niet meer ontvangen. Kijk na of er een probleem is met de modem.

0 Likes
GuidoV
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Kan geen betaalzenders live bekijken

De digibox heeft al deze problemen niet, deze kan 14 dagen vooruit kijken in de TV-gids en kan live naar betaalzenders kijken, de digicorder kan dit niet deze kan maar x-aantal uur vooruit kijken in de TV-gids.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kan geen betaalzenders live bekijken

Als je de digicorder huurt kan je deze uiteraard gaan omruilen. Heb je deze gekocht? Dan zit er niets anders op dan een nieuwe te kopen tenzij die nog onder waarborg is (2 jaar). Of je kunt eerst eens de digibox en digicorder van plaats verwisselen. Heb je het probleem nu op je digibox dan heb je blijkbaar een probleem met je interactieve verbinding, UTP of powerlines.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes