Beantwoorden
Snoetke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! En we zijn vertrokken!

Kan ik de analoge kabel uit de digicorder halen?

Kan ik dan ook de analoge kabel uit de digicorder halen? 

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Kan ik de analoge kabel uit de digicorder halen?

Er bestaat niet zoiets als een analoge kabel en een digitale kabel. De coax-kabel die voor analoge tv rechtstreeks op je tv is aangesloten moet dus zeker in je Digicorder blijven zitten. Hier zit namelijk het signaal op voor alle digitale zenders. Haal je de coax-kabel uit je Digicorder, dan kan je dus geen tv meer kijken.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Kan ik de analoge kabel uit de digicorder halen?

@Snoetke 

Er zit geen analoge kabel in uw digicorder. De coax heb je absoluut nodig. Alles laten zitten.

De digicorder blijft aangesloten zoals het was.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kan ik de analoge kabel uit de digicorder halen?

@Snoetke   Nee, want hetgeen je de analoge kabel noemt, ik vermoed de coax, heeft momenteel zowel het analoog en het digitaal signaal aan boord. Na het verdwijnen van het analoog signaal zal er nog altijd het digitaal signaal opzitten.

Analoog wil eigenlijk zeggen, kort door de bocht, het beeld op zich. Digitaal is datzelfde beeld maar dan omgezet in een stroom van nullekes en eentjes die door een gepaste decoder terug naar beeld worden omgevormd. Dat is ook de reden dat, als je dezelfde zender analoog bekijkt en digitaal naast elkaar dat het digitale signaal een fractie later zal komen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.